اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

۱۴۷۳ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

۱۴۷۳ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود
سرهنگ رشیدی گفت: ۱۴۷۳ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ محسن رشیدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: اگر خبرنگاران در دفاع مقدس نبودند امروز تصاویر و گفتگوهایی از رزمندگان و شهدا در دست نبود و این رسالت خطیر خبرنگاران در دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، تصاویری که خلق شد و به صورت زنده و در خط مقدم و دوشادوش رزمندگان که امروز انسان با دیدن آنها حال و هوای دوران جنگ در ذهنش تداعی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی با جنگ های دیگر بسیار متفاوت است و امام خمینی(ره) در راس دفاع مقدس بود، همچنین همه مردم در این جنگ نقش آفرینی کردند به طوری که همه اقشار از دانش آموزان گرفته تا دانشجویان و افراد دیگر حضور داشتند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» برگزار می شود و سپاه ۵۹۳ برنامه را اجرا می کند، نیروی انتظامی ۸۰ برنامه و ارتش ۱۵۰ برنامه و سایر دستگاه ها ۶۵۰ برنامه را در نظر گرفته اند که در مجموع هزار و ۴۷۳ برنامه اجرا می شود.

,

رشیدی عنوان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت، اجرای جشنواره ترنم فتح با حضور پنج استان با محوریت استان لرستان برگزار می شود، پنجمین جشنواره فانوس و تجلیل از قهرمان پارالمپیک، برگزاری همایش روایتگری، برگزاری مراسم اربعین و نشست روشنگری و بصیرت افزایی، افتتاح یادمان شهدای معمولان، اعزام گروه های جهادی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری رزمایش کمک مومنانه و رونمایی از کتب دفاع مقدس، برگزاری جشنواره سرخ، برگزاری همایش توانمندسازی مدیران از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.

,

وی بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۵ عنوان کتاب مکتوب و صوتی نیز رونمایی خواهد شد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتوری در شهرهای استان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است که توسط نیروهای مسلح برگزار می شود.

,

رشیدی با اشاره به باغ موزه دفاع مقدس، افزود: اعتباراتی که برای این پروژه دریافت می شود از دو طریق ملی و استانی است که از طریق اعتبارات ملی هشت میلیارد تومان در نظر گرفته شد که حدود سه میلیارد تخصیص داده شد ولی اعتبارات استانی قرار بود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود که خبری از بودجه استانی نیست و این بودجه قطره چکانی است.

,

وی بیان کرد: انتظار می رود تحرکی در این راستا ایجاد شود و اعتبار لازم برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه