اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ»:

۲۱ اثر به مرحله نهایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ راه یافتند

۲۱ اثر به مرحله نهایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ راه یافتند
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه ۴۰ اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره واصل شده است، گفت: هیات انتخاب پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت ۲۱ اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فراخوان شرکت در جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» از 2 اردیبهشت سال جاری، منتشر و اطلاع‌رسانی شده بود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا 10 شهریور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این جشنواره برای هنرمندان فعالی در عرصه فیلم در سطح کشور فراخوان داده شده بود، خاطرنشان کرد: 40 اثر در بخش‌های نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه از سطح کشور به این جشنواره ارسال شده است.

,

محمدی با بیان اینکه آثار واصل شده به دبیرخانه توسط هیات انتخاب، بررسی شدند، افزود: هیات انتخاب شامل آقایان اصغر رستمخانی، حسین رحمانی‌زاده و محمدرضا کلانتری (مسئول تایید محتوای سپاه استان) است که پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کردند.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: اکران فیلم‌ها (آثار راه‌یافته به مرحله نهایی) در اوایل مهرماه با تعداد محدود و با حضور داوران در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اکران می‌شود تا آثار برتر پس از اکران، مشخص شود.

,

وی اظهار داشت: 3 اثر از هر بخش به عنوان آثار برتر، معرفی می‌شوند که در مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آن‌ها قدردانی می‌شود.

,

محمدی تصریح کرد: مراسم اکران آثار به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و فقط با حضور داوران و شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقه‌مندان به عرصه فیلم و سینما برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه نهایی نیز با حضور برگزیدگان و به صورت محدود خواهد بود، ابراز کرد: احتمال پخش مراسم اختتامیه از فضای مجازی وجود دارد.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه هنرمندان زنجانی، حضور فعالی در این جشنواره داشتند، گفت: آثاری از استان‌های اردبیل، تهران، گیلان، خراسان شمالی، هرمزگان و خراسان رضوی نیز به جشنواره ارسال شده بود که همه آن‌ها قابل قبول و احترام در حوزه دفاع مقدس و شهدا هستند.

,

وی بیان داشت: جشنواره فیلم نگاتیو سرخ به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه