اخبار داغ

پایانه آدینه در انتظار توجه مسئولان؛

مشکلات ادامه دار بزرگترین پایانه مسافری کشور در کرمان/ تعلل مدیریت شهری عامل نارضایتی مردم است

مشکلات ادامه دار بزرگترین پایانه مسافری کشور در کرمان/ تعلل مدیریت شهری عامل نارضایتی مردم است
متاسفانه با پیگیری های مکرر همچنان مشکلاتی همچون کمبود سرویس بهداشتی، عدم رعایت بهداشت، خاموش بودن پله برقی وعدم امکانات رفاهی جهت رانندگان و مسافران در پایانه مسافری «آدینه کرمان» همچنان باقی است و این معضل سبب نارضایتی مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، متاسفانه پایانه آدینه کرمان همچنان با مشکلات زیادی همچون عدم رعایت بهداشت محیط در محوطه، عدم سرویس بهداشتی مناسب، خاموش بودن پله برقی و به طور کل عدم امکانات رفاهی جهت رانندگان و مسافران روبرو است البته باید گفت گزارشی با عنوان «ارائه چهره نازیبا از دیار کریمان در بزرگترین پایانه مسافری کشور» در رابطه با همین مشکلات در مورخ 24 فروردین امسال در همین سایت منتشر شد.

مجددا به سراغ مجید مشرفی مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان رفتیم و از وی درخواست کردیم تا در رابطه با اینکه مشکلات و معضلات پایانه مرتفع نشده و همچنان مسافران و شهروندان از این وضعیت ناراضی هستند، به خبرنگار ما گفت: پایانه مسافربری کرمان در یک طرح مشارکتی سرمایه گذاری شد و پس از انجام کاردر مرحله راه اندازی حدودا 30 درصد سهم شهرداری از مجموعه است و مابقی به بخش خصوصی واگذاری شده است.

وی افزود: با توجه به توقعاتی که از بخش خدماتی در شهرداری دارند باید گفت که شهرداری تمام قد پای کار ایستاده است و در این زمینه خدمات دهی انجام می دهد در بحث تنظیف در برخی مقاطع به طور مثال در چنین زمانی کارگران فصلی را داریم که برای پسته چینی مراجعه می کنند که در گذشته پایش داشتیم وهم اکنون به دلیل کرونا باید بروز باشیم و باید هر روز به دانشگاه علوم پزشکی گزارش ارائه کنیم و آنان نیز در جریان مشکلات هستند.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان ادامه داد: متاسفانه تعداد زیادی از مسافران پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از جمله اینکه ماسک نمی زنند و همچنین بهداشت محیط را نیز رعایت نمی کنند بارها به آنان تذکر داده می شود اما باز تکرار می شود.

مشرفی خاطرنشان کرد: شهرداری در بحث تنظیف در سطح شهر یک اشل دارد و براساس آن آنالیز انجام می دهد اما در مجموعه پایانه به دلیل اینکه مسافران دائم در حال رفت و آمد هستند و با توجه به اینکه تعداد نیرو هم اضافه شده اما کار در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اینکه گفته شده برخی از صندلی هایی که جهت انتظار مسافران در داخل پایانه گذاشته شده وضعیت مطلوبی ندارد باید بگویم که متاسفانه به دلیل اینکه از وایتکس به طور دائم جهت ضد عفونی استفاده می شود و روکش صندلی ها استیل هست این مواد باعث خوردگی آنها شده است و این در حالی است که چند روز پیش تمامی این صندلی ها مجددا رنگ آمیزی شده است.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان عنوان کرد: در رابطه با رعایت پروتکل ها و ضد عفونی کردن محیط ماموران بهداشت به کرات از محل پایانه بازدید به عمل می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مشرفی در رابطه با اینکه گفته شده سرویس بهداشتی پایانه مشکل دارد، گفت: تعداد 80 چشمه در روی محوطه وجود داشت که چند سال متوالی از آنها استفاده می شد که مستهلک شده بود با هماهنگی که با شهرداری منطقه 3 صورت گرفت نسبت به تعمیر آنها اقدام شد.

وی بیان کرد: کم فشاری آب سرویس های بهداشتی تنها مربوطه به پایانه نمی شود بلکه کل شهر به دلیل فصل تابستان درگیر این معضل بوده و هم اکنون به دلیل اینکه هوا خنک تر شده و به فصل پاییز نزدیک می شویم فشار آب هم به زودی برطرف خواهد شد.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان همچنین خاطرنشان کرد: این مدتی که سرویس های بهداشتی روی محوطه در حال تعمیر بود تعداد محدودی سرویس بهداشتی در داخل و مرکز پایانه جهت استفاده مسافران راه اندازی شد تا تعمیرات سرویس های محوطه به اتمام برسد.

مشرفی ادامه داد: همچنین قرار است تعدادی سرویس بهداشتی جدید در روی محوطه احداث شود که شناژ آن ریخته شده و امیدواریم تا پایان سال و یا اوایل سال 1401 به بهره برداری برسند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی این معضلات و نارضایتی های مردم برطرف خواهد شد، اذعان کرد: با جلساتی که صورت گرفته و پی گیری هایی که انجام شده سعی خواهیم کرد به زودی تمامی مشکلات برطرف شود.

به گزارش راه آرمان، ما نیز به عنوان نماینده مردم و مطالبه از مسئولان همچنان پیگیر این موضوع تا رفع نهایی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه