اخبار داغ

رئیس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

پیوستن ایران به سازمان همکاری های شانگهای یک دستاورد بزرگ بود

پیوستن ایران به سازمان همکاری های شانگهای یک دستاورد بزرگ بود
هاشمی گفت: کسانی که تا دیروز پیوستن ایران به اجلاس شانگهای و رفع تحریم ها را به موانعی همچون FATF گره می زدند امروز به وضوح می بییند که چگونه یک دولت مردمی و انقلابی با روحیه جهادی بعنوان یک قدرت منطقه ای در این سازمان عضو می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید غلام محمد هاشمی، رییس مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه صبح امروز در نخستین اجلاسیه مجمع عالی بسیج این شهرستان اظهار کرد: در هرکجا که بسیج و روحیه بسیجی و جهادی با علم و عمل همراه بود فعالیت های شگفت انگیزی رقم خورد که نمونه بارز آن را می توان در حوزه های مختلفی نظامی، پزشکی، هسته ای، علمی و سازندگی فراوان پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: کسانی که تا دیروز پیوستن ایران به اجلاس شانگهای و رفع تحریم ها را به موانعی همچون FATF گره می زدند امروز به وضوح می بییند که چگونه یک دولت مردمی و انقلابی با روحیه جهادی بعنوان یک قدرت منطقه ای در این سازمان عضو می شود.

,

رییس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه بیان کرد: ارزشهای اخلاقی و اسلامی تمام شدنی نیست و امروز بشر به آنها نیاز دارد، لذا عدالت، مبارزه با فساد، استقلال، عزت ملی، سازندگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهمترین ارزشهای جامعه اسلامی به شمار می رود که باید در گام دوم انقلاب نیز توجه ویزه ای به آن داشت.

,

وی تحقق همه اهداف و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی را برقراری عدالت اخلاقی در جامعه دانست و گفت: برقراری عدالت اخلاقی یکی از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است تا بر اساس آن عدالت اجتماعی، اقتصادی نیز شکل بگیرد.

,

هاشمی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  بیانیه گام دوم انقلاب را بر مدار علم و پژوهش قرار داده اند، افزود: بر همین اساس لزوم تشکیل هیئت های اندیشه ورز بسیج احساس شد و نزدیک به 18 هیئت اندیشه ورز با عضویت 200 نفر از نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه ای در مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه نیز تشکیل شده است.

,

رییس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه خاطر نشان کرد: رویکرد هیئت های اندیشه ورز بسیج تحول گرایی در بسیج و استحکام بخشی نفش موثر بسیج در مسایل مختلف شهرستان است، لذا این هیئت ها قادر به شناسایی آسیب ها و معضلات هستند تا با ارائه راهکارها و کار کارشناسی شده بخش مهمی از مشکلات در داخل مرتفع شود.

,

بسیج یک جریان نیست، بلکه یک تفکر است

, بسیج یک جریان نیست، بلکه یک تفکر است,

فزمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در ادامه این اجلاسیه اظهار داشت: بسیج یک جریان نیست که با جریانی روی کار بیاید و با جریان دیگر از افق و جایگاه خود دور شود، بلکه بسیج یک تفکر است که باید در لایه لایه های اجتماع نفوذ و با قدرت پیش برود.

,

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد گفت: بسیج یاری گر همه دولت ها بوده و هست، چون منتخب مردم هستند اما مطالبه گر هم هست چرا که بسیج زائیده توانمندی و حضور مردم در عرصه های انقلاب است.

,

وی افزود: امروز رهبر فرزانه انقلاب شعار ما می توانیم را همچون امام عظیم الشان بیان کردند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم نیز پیشرفت علمی را محور اصلی اعلام کردند، لذا اتصال بدنه اقشار بسیج با روحیه ولایت مداری و ولایت پذیری همراه با بدنه قدرت و ثروت و خلق ایده های ناب برای رفع موانع و برطرف شدن مشکلات راهگشا خواهد بود.

,

در پایان این مراسم احکام مسئولیتی کارگروههای 7 گانه مجمع عالی بسیج به روسای این کارگروهها اهدا شد.

,

تربت حیدریه در جنوب خراسان رضوی بعنوان نخستین شهرستان کشور بود که توانست در اوایل دهه 90 مجمع عالی بسیج را با 7 کارگروه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، رسانه و فضای مجازی، بهداشت و درمان و علمی پژوهشی را با حضور نخبگان و فرهیختگان منطقه ای را تشکیل دهد.

,

در حال حاضر این مجمع، علاوه بر کارگروهها 18 هیئت اندیشه ورز با عضویت حدود 200 نفر نیز تشکیل داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه