اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک اعلام کرد:

توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک

توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک
مهجوری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای والامقام استان مرکزی در راستای نهضت کمک مومنانه در اراک توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس گفت: احیای فرهنگ جهاد فی سبیل الله و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است و امروز کشور در گام دوم باید فرهنگ دفاع مقدس را تقویت کنیم. هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی در این راستا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

مهجوری اظهار کرد: دفاع مقدس سرشار از سربلندی، عزت و حماسه آفرینی است و این مقطع ارزشمند به ما درس می دهد که اگر سه مولفه اعتقاد به نصرت الهی، تبعیت از ولایت فقیه و وحدت برای رسیدن به اهداف داشته باشیم قطعا بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

,

وی بااشاره به اینکه دفاع مقدس درس ایستادگی می دهد ادامه داد: ملت ایران با فرهنگ عاشورایی و تکیه بر سیره اهل بیت(ع) نشان دادند با توکل بر خدا و به کارگیری ظرفیت ها می توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر اراک بیش از ۲۱۰ عنوان و به تعداد ۳۳۰ برنامه برگزار می شود که رویکرد برنامه ها تبیین شعار حماسی مامقتدریم است و محوریت کلیه برنامه ها خدمت رسانی و برنامه های گفتمانی و محتوایی است.

,

مهجوری یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه ها در سطح شهر اراک اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی برای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا است که بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج با رویکرد پایگاه های سلامت نقش آفرینی می کنند.

,

وی اظهار کرد: افتتاح ۳ منزل مسکونی برای محرومین، بهره برداری از ۲ پروژه آبرسانی کشاورزی و اجرای یادواره های محله محور با عنوان آبروی محله و افتخار کوچه از جمله برنامه های شاخص است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: همچنین توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای والامقام استان مرکزی از دیگر برنامه ها در راستای نهضت کمک مومنانه است که تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در سطح شهر اراک توسط بسیجیان و جهادگران سپاه اراک توزیع شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: برنامه یادواره شهدای سرباز و تجلیل از سربازان نمونه و نخبه در سطح شهرستان برای اولین بار از دیگر برنامه ها با محوریت خود سربازان است و در سطح شهر اراک بیش از ۵۴۱ شهید سرباز داریم که نیاز است برای گرامیداشت یاد و خاطر آنها برنامه های فاخری در این هفته در نظر بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه