اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

۴۰۰ پروژه طرح هادی در لرستان اجرا می‌شود

۴۰۰ پروژه طرح هادی در لرستان اجرا می‌شود
رضایی با بیان اینکه ۴۰۰ پروژه طرح هادی در لرستان اجرا می شود، گفت: ۸ هزار جلد سند مالکیت روستایی امسال صادر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: لرستان رتبه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور را دارد و تاکنون از مجموع ۱۵۳ هزار واحد، بیش از ۱۱۶ هزار واحد بهسازی و نوسازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امسال سهمیه مقاوم سازی هفت هزار مسکن روستایی به لرستان ابلاغ شده است که با احتساب پنج هزار واحد در دست ساخت، در مجموع ۱۲ هزار واحد با اعتبار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ساخته می شود.

,

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تصریح کرد: تعهد ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان استان نیز به طور کامل اجرایی شده و طرح هادی برای حدود هزار و ۶۰۰ روستای استان دارای قابلیت طرح تهیه شده است.

,

رضایی گفت: در حال حاضر میزان بهره مندی روستاهای لرستان از اجرای طرح هادی ۵۲ درصد می باشد که از میانگین کشوری بالاتر است.

,

وی بیان کرد: یک سوم طرح های هادی تهیه شده در استان بازنگری شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های هادی ابلاغ شده است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: برای امسال ۳۲۱ پروژه اجرای طرح هادی تعریف شده است که طرح ۱۸۳ پروژه تهیه و مابقی پروژه ها در مرحله اجرا هستند؛ باتوجه به ابلاغ اعتبارات برای قیر نیز تعداد پروژه ها به ۴۰۰ مورد افزایش خواهد یافت.

,

رضایی عنوان کرد: ۸۱ هزار جلد سند مالکیت روستایی تاکنون در استان صادر شده و امسال نیز هشت هزار جلد صادر می شود که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ مورد انجام شده است.

,

وی تصریح کرد: هدفگذاری امسال درحوزه مسکن شهری هزار واحد است که به دلیل مشکلات تامین زمین تنها ۲۵۰ واحد در دست اقدام بوده و تسریع در این روند نیازمند همکاری اداره کل راه و شهرسازی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه