اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

افزایش ساعت کاری ۳ مرکز واکسیناسیون زنجان تا ساعت ۲۴ شب

افزایش ساعت کاری ۳ مرکز واکسیناسیون زنجان تا ساعت ۲۴  شب
محمدرضا صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: به منظور خدمات رسانی به مردم شهر زنجان، فعالیت سه مرکز واکسیناسیون تا ساعت ۲۴ در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 41 مرکز و پایگاه برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان زنجان فعال است که بسیاری از این مراکز در طول روز تا ساعت 19 خدمات رسانی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم فهیم زنجان ساعت فعالیت سه پایگاه واکسیناسیون در زنجان افزایش یافته است تا خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت مرکز شماره 2 پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان واقع در جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان آیت‌الله موسوی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 شب خواهد بود.
,
 
,
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد: همچنین فعالیت مرکز شماره 3 واکسیناسیون سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان نیز واقع در خیابان اول شهرک کارمندان تا ساعت 24 خواهد بود.
,
 
,
صائینی بیان داشت: ساعت فعالیت مرکز شماره 5 سالن ورزشی پیام مخابرات زنجان واقع در اتوبان 22 بهمن، روبروی فرماندهی نیروی انتظامی نیز تا ساعت 19 بود که به ساعت 24 تغییر یافت.
,
 
,
وی با بیان اینکه شهر زنجان همچنان در قرمز کرونایی است، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای گذر از وضعیت قرمز ضروری است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: در حال حاضر روند بیماری کرونا در زنجان کاهشی است اما همچنان نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ادامه این روند هستیم.
,
 
,
صائینی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی ویروس کرونا قرار دارند، افزود: مابقی شهرستان‌ها نیز وضعیت زرد را تجربه می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه