اخبار داغ

چرا کسی به داد معلمان خرید خدمات نمی‌رسد؟

بلاتکلیفی معلمان خرید خدمات استان یزد در آستانه بازگشایی مدارس

بلاتکلیفی معلمان خرید خدمات استان یزد در آستانه بازگشایی مدارس
در آستانه بازگشایی مدارس وضعیت معلمان خرید خدمات در استان یزد همچنان نامشخص بوده و کسی برای رفع مشکلاتشان اقدامی انجام نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید و آماده‌سازی مدارس و معلمین برای ارائه مطالب آموزشی به بهترین روش‌های ممکن، بازهم شاهد تجمعاتی از سوی معلمین خرید خدمات در استان یزد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

این معلمین چندین بار طی روزهای گذشته با جمعیت‌های 50، 100 و 200 نفره جلوی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد حضور پیدا کردند تا برای چندمین بار مشکلات خود را به گوش مسئولان آموزشی استان برسانند.

,

آن‌ها چندین بار قبل جلوی استانداری یزد هم تجمع کرده بودند ولی چون گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلات نیافتند و فقط وعده شنیدند، ترجیح دادند تا مقابل اداره کل آموزش و پرورش حضور پیدا کنند تا شاید به مشکلاتشان رسیدگی شود.

,

همچنان بلاتکلیف هستیم و گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلاتمان نیست

, همچنان بلاتکلیف هستیم و گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلاتمان نیست, همچنان بلاتکلیف هستیم و گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلاتمان نیست,

یکی از معلمین خرید خدمات با اشاره به اینکه متأسفانه هیچ‌یک از مسئولان استان یزد برای رسیدگی جدی به مشکلات ما اقدامات اثربخشی را انجام ندادند، گفت: نزدیک به شش ماه است که حقوقی دریافت نکردیم و اعتراضمان را چندین بار به گوش مسئولان استان یزد رساندیم تا شاید قدم مؤثری برای حل این مشکلات برداشته شود ولی متأسفانه اصلاً گوش شنوایی نیست.

,

وی ادامه داد: انتخاب مؤسس جدید و رسیدگی به وضعیت استخدامی معلمان از مهمترین مطالبات ما طی سال‌های اخیر است ولی متأسفانه در دو دوره قبلی ریاست جمهوری، اقدامی برای حل مشکلاتمان انجام نشد.

,

این معلم باسابقه یزدی افزود: وزارت آموزش و پرورش طی ابلاغی اعلام کرده که شرکت حامی معلمان خرید خدمات باید توانایی پرداخت دو ماه از حقوق این معلمین را در استان‌ها داشته باشد تا پرداختی به این شرکت از سوی این وزارت خانه صورت گیرد ولی آنقدر این شرکت ضعیف عمل کرده و توانایی پرداخت ندارد که شاهد شش ماه عدم پرداخت حقوق در استان هستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه بارها و بارها نسبت به انتخاب یک شرکت جدید برای معلمان خرید خدمات به مسئولان آموزش و پرورش اعتراضمان را اعلام کردیم، اذعان داشت: مسئولان آموزشی استان اعلام کردند که ما نسبت به انتخاب شرکت یا مؤسس جدید توانایی نداریم و اگر خودتان می‌توانید یک شرکت را معرفی کنید تا ما اقدامات بعدی را انجام دهیم.

,

این معلم خرید خدمات استان یزد در پایان، گفت: امیدواریم برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی مناسبی برای معلمان خرید خدمات داشته باشند چون هنوز تکلیفمان مشخص نیست و بلاتکلیف هستیم.

,

لازم به ذکر است، این معلم خرید خدمات به علت مشکلاتی که آموزش و پرورش استان یزد برایشان ایجاد می‌کند درخواست کرد تا نامی از وی در رسانه منتشر نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه