اخبار داغ

بخشدار مرکزی محمودآباد اعلام کرد؛

برخورد قاطع دادستانی با برداشت‌کنندگان ماسه از سواحل محمودآباد

برخورد قاطع دادستانی با برداشت‌کنندگان ماسه از سواحل محمودآباد
علیرضا اسماعیل‌نیا با اشاره به پخش کلیپی در فضای مجازی و گزارش شورای اسلامی روستای خشت‌سر از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد مبنی بر برداشت غیرقانونی ماسه از سواحل این روستا، گفت: با دستور دادستان پس از محرز شدن تخلف، با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: ماجرای برداشت شبانه ماسه از سواحل این شهرستان که در رسانه‌ها منتشر شده بود توسط شورای اسلامی روستای خشت‌سر به بخشداری اطلاع داده شد و با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی افزود: به دستور دادستان محمودآباد اکیپی از مسئولان جهاد کشاورزی، امور منابع آب آمل و محمودآباد، صنعت، معدن و تجارت با حضور شخص دادستان و بخشدار از محل سواحل بازدید بعمل آوردند و مقدار ماسه‌های برداشت شده توسط متخلفان و حجم خسارت وارده به سواحل بررسی گردید. 
 
,
,
اسماعیل‌نیا بیان کرد: طبق دستور دادستان محمودآباد کار کارشناسی برای برآورد میزان خسارت وارده به اداره صنعت، معدن و تجارت سپرده شد و این اداره مسئول رسیدگی و پیگیری قانونی در این زمینه بوده و پس از کار کارشناسی در صورت محرز شدن تخلف، ارجاع متخلفین به مراجع قضایی بایستی توسط این اداره صورت می‌پذیرد. 
 
,
,
بخشدار مرکزی محمودآباد تاکید کرد: ما بصورت جدی پیگیر این موضوع هستیم و پس از برآورد و کارشناسی از سوی دستگاه‌های مسئول در کمترین زمان با حمایت دستگاه قضایی با متخلفین برخورد خواهیم کرد. 
 
,
,
وی در پایان گفت: بنابر گزارش دهیار و شورای اسلامی خشت سر، عمده این برداشت‌ها توسط افراد بومی ساکن روستاهای اطراف با تیلر کشاورزی و گاهی هم با خودروی وانت در شب صورت می‌گیرد که از همه همشهریان درخواست می‌شود که با مشاهده اینگونه تخلفات، موارد را به مراجع مربوطه و یا پلیس اطلاع دهند تا از تخریب به طبیعت جلوگیری شود و با کمک هم در حفظ و حراست از منابع طبیعی بیش از پیش تلاش نماییم.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه