اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خبر داد:

پیش بینی ۲۱ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

پیش بینی ۲۱ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی
سردار اسماعیل فرجی گفت:۲۱ هزار برنامه در بخش های مختلف فرهنگی، نظامی، ورزشی، سازندگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برنامه ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ، این است که ایران نباشد و چون ما مقتدر و پیروز میدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون ایثار و رشادت ها جانبازان، رزمندگان و شهدا هستیم، لذا باید قدردان آنها باشیم.

,

سردار فرجی گفت: جاری شدن فرهنگ، انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی و جهادی در خارج از مرزها ، حاصل تلاش هشت ساله رزمندگان است .

,

وی با اشاره به اینکه امروز نگاه مظلومان جهان به انقلاب اسلامی است، ادامه داد: انقلاب ایران متعلق به تمام ملت های مظلوم منطقه است و به تاسی از انقلاب ایران، در سوریه، یمن، فلسطین، عراق تفکر بسیجی و جهادی شکل گرفته است.

,

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: استکبار جهانی، ضرب شست جمهوری اسلامی را در صحنه های مختلف چشیده است و این نشان دهنده اقتدار نظام است.

,

وی یادآور شد: نکته قابل توجه جنگی است ادراکی است که دشمن امروز به وسعت سرزمین ایران به راه انداخته و این جنگ به صورت تمام وقت است، در ظاهر خون ریزی ندارد اما تلفاتش از جنگ نظامی بیشتر است .

,

این مقام مسئول افزود : دشمنان جنگ رسانه را علیه مردم به راه انداختند و در تلاش اند باورهای مردم را نسبت به اعتقادات و نظام ضعیف کنند، و سعی دارند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

,

وی با اشاره به اینکه ۲۱ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی تدارک دیده شده است، گفت: برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی، نظامی، ورزشی، سازندگی برنامه ریزی شده است.

,

سردار فرجی اظهار داشت: برنامه های محوری این هفته شامل دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، ۱۰۰ یادواره شهدا، تجلیل از چهار هزار پیشکوست دفاع مقدس در استان، نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار، عطرافشانی مزار شهدا، رژه موتوری یگان ویژه، توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی، اجرای طرح اطعام حسینی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی، توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم، افتتاح ۲۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سراسر استان بوده است.

انتهای پیام/رحمانی

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه