اخبار داغ

طی امسال؛

برقراری بیش از ۵۰ هزار تماس با اورژانس میاندوآب/ میانگین زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار در میاندوآب ۶ دقیقه است

برقراری بیش از ۵۰ هزار تماس با اورژانس میاندوآب/ میانگین زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار در میاندوآب ۶ دقیقه است
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۵۰ هزار و ۶۰۰ تماس با اورژانس میاندوآب برقرار شده و بیش از ۳۰ هزارماموریت نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام فوریتهای پزشکی شهرستان میاندوآب توسط شهروندان میاندوآبی برقرار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در این مدت بیش از ۳۰ هزار و ۸۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در میاندوآب انجام گرفته و به ۶۸۸ مورد حادثه ترافیکی و دو هزار و ۳۹۲ مورد ماموریت غیر ترافیکی نیز پاسخ داده شده است.

,

وی با بیان اینکه در این موارد ۲ هزار و ۱۱۷ مورد از بیماران به مراکز درمانی اعزام شده اند، گفت: ۲ هزار و ۳۹۲ مورد از ماموریت های غیر ترافیکی بدلیل ابتلای شهروندان به برخی بیماری ها بویژه  بیماری کرونا بوده است.

,

حیدری با اشاره به اینکه با افزایش پایگاه های فوریت پزشکی در چند وقت اخیر، میانگین زمان رسیدن آمبولانس  بر بالین بیماران و مصدومین در داخل شهر۶  دقیقه بوده است؛ تصریح کرد: این زمان برای ماموریتهای برون شهری بدلیل راه اندازی پایگاه سوگلی تپه به  ۱۰ دقیقه رسیده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل فوریت های پزشکی، افزود: عملکرد فوریت های پزشکی در استقرار و حضور در مراکز واکسیناسیون بر علیه ویروس کرونا و همچنین نقش پر رنگ در اطلاع رسانی شهری در مقابله با ویروس کرونا کاملا رضایت بخش است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه