اخبار داغ

با افت ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس؛

بازار سهام هفته را با ریزش آغاز کرد/ خروج ۸۷۰ میلیارد تومان پول حقیقی‌ها از تالار شیشه‌ای

بازار سهام هفته را با ریزش آغاز کرد/ خروج ۸۷۰ میلیارد تومان پول حقیقی‌ها از تالار شیشه‌ای
بازار سرمایه آخرین هفته شهریور ماه را با ریزش آغاز کرد، به‌طوری‌که شاخص بورس با ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحد افت در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۰ هزار واحد ایستاد؛ ارزش معاملات نیز به بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه در آخرین هفته شهریورماه ۱۴۰۰ قرمز پوش شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,

معاملات نخستین روز هفته در حالی با گرایش مثبت و رشد شاخص بورس آغاز شد که با گذشته دقایقی، با افزایش عرضه و فشار فروشندگان، شاخص کل به سمت منفی تغییر جهت داد؛ علاوه بر شاخص بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص فرابورس نیز در روز جاری ریزشی بودند.

,

بازار سرمایه در حالی امروز در تقابل فروشندگان و خریداران، ریزش داشت که در ساعات پایانی معاملات تقاضا کمی بهبود داشت و از افت شاخص کم کرد، اما بازار در نهایت مغلوب فروشندگان شد.

,

قیمت پایانی ۸۵ درصد سهم‌ها در بورس امروز منفی بود، به‌طوری‌که از ۳۴۵ نماد معامله‌شده، قیمت پایانی ۵۲ سهم مثبت و ۲۹۲ سهم منفی بود، در فرابورس هم از ۱۴۲ نماد معامله‌شده، قیمت ۲۸ سهم مثبت و ۱۱۴ سهم منفی شد.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک‌میلیون و ۱۴۲ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۴۶۲ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک‌میلیون و ۱۴۲ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۴۶۲ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۴۴ هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۳۱۶ میلیارد تومان بود. حقیقی‌ها امروز بیش از ۸۶۹ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات نخستین روز کاری هفته با ریزش ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحدی به ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۲۱ واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم با افت ۱۰ هزار و ۵۵۳ واحد عدد ۴۳۹ هزار و ۹۳۲ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات نخستین روز کاری هفته با ریزش ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحدی به ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۲۱ واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم با افت ۱۰ هزار و ۵۵۳ واحد عدد ۴۳۹ هزار و ۹۳۲ واحد را ثبت کرد.,

فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، معدنی و صنعتی ‌چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان و توسعه معادن و فلزات‌ بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با افت ۵۲۸ واحدی به ۲۱ هزار و ۴۶۸ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با افت ۵۲۸ واحدی به ۲۱ هزار و ۴۶۸ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۳۴۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۵۰ هزار معامله و به ارزش ۳۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای سنگ‌آهن گهرزمین، بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری صبا تأمین و پتروشیمی تندگویان با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه