اخبار داغ

در بازار امروز رخ داد؛

افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار در کانال ۲۶ هزار تومان/ طلا ۱۳ هزار تومان ارزان شد+ قیمت‌ها

افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ دلار در کانال ۲۶ هزار تومان/ طلا ۱۳ هزار تومان ارزان شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه طرح جدید امروز ۲۰ هزار تومان افزایش یافت و در کانال ۱۱ میلیون تومان خرید و فروش شد، نرخ دلار هم در بازار ارز نوسان داشت اما در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۸۷۱ تومان فروخته شد؛ قیمت طلا هم در بازار تهران ۱۳ هزار تومان افت را ثبت رد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۲۰ هزار تومان رشد حدود ۱۱ میلیون و ۸۲۶  هزار تومان دادوستد شد، اما قیمت سکه طرح قدیم با ۹۸ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیم سکه امرز با افت ۵۰ هزار تومانی قیمت حدود ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش، ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت سکه یک گرمی هم امروز ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی در بازارهای جهانی با افت ۲.۲۹ دلاری، ۱۸۰۲ دلار و ۳۳ سنت معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران ۱۳ هزار تومان کاهش یافت و به یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۱۷.۵ هزار تومان نزول، یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان قیمت خورد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز روند نوسانی داشت و هم‌اکنون با ۷ تومان رشد نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته به ۲۷ هزار و ۴۵۳ تومان و هر یورو با ۹۶ تومان کاهش به ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
,
 
,
قیمت هر دلار آمریکا امروز در صرافی‌های بانکی ۲۶ هزار و ۸۷۱ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۳۳۹ تومان برای خرید تعیین شد. هر اسکناس یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۵۴۳ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه