اخبار داغ

رئیس شورای شهر خلیل آباد خبر داد؛

انتخاب بیست و هشتمین شهردار خلیل آباد/ عباس پاکدل کلیددار شهر خلیل آباد شد

انتخاب بیست و هشتمین شهردار خلیل آباد/ عباس پاکدل کلیددار شهر خلیل آباد شد
زیبایی با بیان اینکه پس از بررسی گزینه‌های مطرح شده برای انتخاب شهردار، عباس پاکدل با 5 رأی قاطع به عنوان شهردار خلیل آباد انتخاب شد، گفت: تامین درآمدهای پایدار، رسیدگی به مناطق محروم شهری و زیبا سازی شهر از اولویت های کاری شهردار جدید خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زیبایی، رئیس شورای شهر خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اعلام این خبر، اظهار داشت: انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شورای شهر است که طی فراخوانی که داده شده بود، 17 گزینه برای شهرداری خلیل آباد اعلام آمادگی کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه پس از برگزاری 30 نشست تخصصی، برنامه ها و اولویت های افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از این 17 نفر به 5 نفر و در ادامه به 3 نفر رسیدیم که اولویت ها و برنامه های آنها به اهداف شهرداری و شورای شهر نزدیک تر بود.

,

رئیس شورای شهر خلیل آباد با تاکید بر اینکه پس از بررسی گزینه‌های مطرح شده برای انتخاب شهردار، عباس پاکدل با 5 رأی قاطع به عنوان شهردار خلیل آباد انتخاب شد، تصریح کرد: پس از انتخاب شهردار جدید خلیل‌آباد مدارک وی برای ابلاغ حکم شهردار جدید به استانداری خراسان رضوی ارسال شد.

,

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدای آغاز به کار شورای شهر خلیل آباد جلسات متعددی برای انتخاب شهردار خلیل آباد برگزار شد، اذعان کرد: عباس پاکدل متولد 1362 در شهرستان خلیل‌آباد و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اجرایی است که مدت 5 سال در حراست شهرداری خلیل‌آباد و 8 سال به عنوان مدیرعامل شرکت سهام عدالت شهرستان خلیل آباد کار کرده است.

,

زیبایی اولویت کاری شهردار جدید را  توجه به تامین درآمدهای پایدار، رسیدگی به مناطق محروم شهری و زیبا سازی شهر  برشمرد و عنوان کرد: شهردار جدید نیز برنامه هایی مبتنی بر این اولویت ها ارائه داد و به برنامه ها و مسائل اقتصادی شهرداری خلیل آباد تسلط کامل داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه