اخبار داغ

تمام برنامه ها باید در مسیری پیش برود که در المپیک پاریس موفق باشیم

میرعمادیان: ترکیب تیم ملی کشتی جوان شده/ 4 جوان زیر 20 سال در جهانی نروژ روی تشک می روند

میرعمادیان: ترکیب تیم ملی کشتی جوان شده/ 4 جوان زیر 20 سال در جهانی نروژ روی تشک می روند
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ترکیب تیم ملی کشتی جوان شده و 4 جوان زیر 20 سال در جهانی نروژ روی تشک می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص وضعیت اردونشینان آزاد اظهار داشت: وقتی بچه ها از المپیک برگشتند، یک مقدار در شرایط بدنی خوبی نبودند و نیاز به ریکاوری داشتند. همان تایم جوانان هم از جهانی برگشتند، کادرفنی نیاز داشت برنامه را طوری طراحی کند که هر دو گروه در این فاصله کمی که تا جهانی بزرگسالان وجود داشت، ریکاوری شده و سپس به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برسند. خوشبختانه در این مدت تمرینات هم خوب جواب داد و بدن های بچه ها شرایط خوبی دارد. رفته رفته نیز از فشار تمرینی کاسته می شود و روی کارهای سرعتی کار می کنیم. امیدواریم بچه ها در زمان مسابقات به پیک آمادگی که توقع داریم، برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربی تیم ملی تاکید کرد که آزادکاران هفتم مهر به سوی نروژ پرواز خواهند کرد و از دهم مهر ماه نیز مسابقات شان شروع خواهد شد.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم اعزامی به اسلو را تلفیقی از جوانان و باتجربه ها تشکیل می دهند، گفت: اتفاق خوبی در کشتی افتاده. در بحث جوانان با فرماندهی محسن کاوه که توانسته این شرایط را خوب مدیریت کند. حاصل این تمهیدات این بود که ترکیب ما جوان شده است.

,


این مربی مازندرانی افزود: بعد از المپیک معمولا تیم ها پوست اندازی می کنند. در کشتی ما هم همین وضعیت اتفاق افتاده است. 4 جوان که زیر 20 سال هستند، عضو تیم ملی بزرگسالان در جهانی خواهند بود. ان شاءالله تمام این برنامه ها در مسیری پیش برود که در المپیک پاریس موفق باشیم. امیدوارم بچه ها در نروژ حماسه ای به پا کنند.
انتهای پیام/


 

,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه