اخبار داغ

طاهرخانی: بازیکنان انگیزه بالایی دارند

طاهرخانی: بازیکنان انگیزه بالایی دارند
مدافع تیم ملی فوتبال بانوان می گوید هدفمان کسب نتایج مناسب در این رقابتهاست و باید به این خواسته خود برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهناز طاهرخانی با اشاره به تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازیکنان با انگیزه، تلاش و پشتکار بالا تمرینات خود را پیش از اعزام به این مسابقات در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. خوشبختانه با توجه به امکانات بسیار مطلوبی که فدراسیون فوتبال در اختیارمان گذاشته تمرینات خود را در بهترین زمان های ممکن برگزار کردیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه اضافه کرد: خستگی در تمرینات معنایی ندارد. هدفمان کسب نتایج مناسب در این رقابتهاست و باید به این خواسته خود برسیم. کادر فنی برنامه های مختلفی را در طول زمان برگزاری اردوی پیش از اعزام برایمان در نظر گرفته بود. آنچه مسلم است برای رسیدن به هدفمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. برای اولین بار فدراسیون فوتبال پرواز اختصاصی برای تیم ملی فوتبال بانوان در نظر گرفت و همین امر باعث شده تا بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا تمرینات خود را پشت سر بگذارند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.
,
 
,
مدافع تیم ملی فوتبال بانوان در پایان خاطر نشان کرد: بازی تدارکاتی با تیم های ملی فوتبال بلاروس و ازبکستان به هماهنگی تیم خیلی کمک کرد و کادر فنی در این چند بازی دوستانه توانست به ترکیب اصلی تیم برسد. شناخت کاملی نسبت به حریفان داریم. تمام تمرکزمان را برای این بازیها گذاشته ایم و می خواهیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه