اخبار داغ

به‌زودی استعداد‌های درخشانی به تیم ملی اضافه خواهند شد

آرمات: این تیم، تیم عطایی نیست، تیم ایران است/ موافق پوست اندازی در تیم ملی هستم

آرمات: این تیم، تیم عطایی نیست، تیم ایران است/ موافق پوست اندازی در تیم ملی هستم
سرمربی تیم والیبال نوجوانان 1400 حضور مربی ایرانی در راس تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد، گفت: این تیم، تیم ایران است و امیدوارم با شکست ژاپن قهرمان آسیا شود تا باعث سربلندی همه مربیان کاربلد و با تجریه ایرانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود آرمات با نگاهی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن و عملکرد تیم ملی ایران اظهار داشت: تیم ایران در مرحله گروهی حریفان قدری نداشت. فقط دیدار با پاکستان کمی سخت بود چون هدایت آن تیم هم برعهده یک مربی ایرانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه بازی‌ها و پیروزی‌های ایران در مرحله گروهی برای این‌که بازیکنان در جو مسابقات قرار بگیرند، خوب بود، گفت: سه دیدار ساده مرحله مقدماتی از نظر روحی و روانی برای بازیکنان ایران لازم بود. ضمن این که این بردها زمینه ای را فراهم کرد تا بازیکنان بتوانند شرایط سخت میزبانی ژاپن را تحمل کنند.
,
 
,
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 1400 با بیان اینکه در هر تورنمنت بازی اول دشوار است، گفت: مسابقه با هنگ‌کنگ تا حدودی از دشواری شروع مسابقات برای ایران کاست.
,
 
,
آرمات حضور مربی ایرانی را در راس تیم ملی مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: از خانواده والیبال و مردم می‌خواهم برای این تیم دعا کنند. این تیم، تیم بهروز عطایی نیست بلکه تیم ایران است. باید دعا کنیم عطایی نماینده مربیان ایران موفق باشد و باعث سربلندی همه مربیان کاربلد و با تجریه ایرانی شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه والیبال ایران باید مربی به کشورهای دیگر بفرستد، گفت: باید به دنیا نشان دهیم که در مربی خودکفا شده‌ایم.
,
 
,
سرمربی تیم نوجوانان 1400 در پایان تصریح کرد: بسیاری از افراد مخالف پوست‌اندازی در تیم ملی بودند اما من موافقم. البته خوش‌بین هستم بزرگ‌ترها به تیم برگردند. باید به دنیا نشان دهیم جوان‌گرایی و برنامه‌ریزی کردیم و با سرمایه‌گذاری پا به عرصه‌های آسیایی و جهانی گذاشته ایم.
,
 
,
آرمات تاکید کرد: به عنوان سرمربی تیم نوجوانان 1400 می‌دانم والیبال در رده‌های سنی پایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری می‌شود و معتقد هستم با فرآیند بازیکن‌سازی در این رده به زودی پشتوانه‌های درخشانی به تیم ملی بزرگسالان راه خواهند یافت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه