اخبار داغ

علی‌نژاد: امید زیادی به درخشش ووشو در بازی‌های آسیایی داریم

علی‌نژاد: امید زیادی به درخشش ووشو در بازی‌های آسیایی داریم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما امید زیادی به ووشو داریم تا در بازی‌های آسیایی پیش‎رو درخشان ظاهر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مهدی علی نژاد در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان اظهار داشت: به تیم‌های دانشگاه آزاد، پاس ناجا و هیئت بندر ماهشهر به دلیل کسب رتبه‌های اول تا سوم تبریک می‌گویم. لیگ ووشو در سال جاری، لیگ باکیفیتی بود و مسابقات با نظم بسیار خوبی برگزار شد. بابت برگزاری این لیگ باکیفیت به فدراسیون تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه بازی‌های آسیایی 2022 چین هستیم و باید سال آینده در این رویداد مهم شرکت کنیم، برگزاری لیگ‎های مختلف، اهمیت زیادی برای ما دارد و به آمادگی ورزشکاران کمک زیادی می‌کند. در ستاد بازی‌های آسیایی حساب ویژه‌ای روی مدال های ووشو کرده‌ایم. حالا که کوراش هم به ووشو اضافه شده، قطعاً حساب ویژه‌‎تری در سبد مدال‌آوری‎های کاروان ایران نسبت به فدراسیون ووشو داریم.
,
 
,
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: ما المپیک و پارالمپیک بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و عملکرد کاروان پارالمپیک بسیار موفق بود. به نظر می‌رسد بازی‌های آسیایی خوبی نیز در پیش داشته باشیم. امیدوارم ووشو با این لیگی که برگزار کرد، بتواند به حفظ آمادگی ورزشکاران کمک کند تا بتواند در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیرد.
,
 
,
علی‌نژاد گفت: از صدیقی رئیس فدراسیون و تیمش تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را در این وضعیت فراهم کرده است. ما همچنین از همه فدراسیون‌ها خواسته‌ایم تا برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی برنامه خود را ارائه کنند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه