اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

حقارت خاندان پهلوی در برابر غرب

حقارت خاندان پهلوی در برابر غرب
اسماعیلی گفت: رضا خان در زمین آمریکا و کشورهای غربی بازی می کرد و برای خوش خدمتی به غرب از هیچ جنایتی دریغ نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اساس و پایه حکومت پهلوی براساس دیکتاتوری و استبداد بود و ابزار این نوع حکومت، یکجانبه گری در مسائل است که این استبداد همراه با تفکر طاغوتی و غربگرایی دست به دست هم دادند که رضا خان و پس از آن پسرش در زمین بازی که آمریکا و کشورهای غربی برای آنها فراهم کرده بودند، بازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: حکومت پهلوی در کشور جنایاتی را انجام دادند و با زور و استبداد و پیروی از شیاطین، فرمانبری می کردند که با توجه به شرایط کشور و روحیه ای که مردم داشتند، متوجه شدند که پابرجا نخواهند ماند و انگلیس برای تغییر شرایط و جابه‌جایی رضا خان اقدام کرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حکومت طاغوت تلاش می کرد تا با فشار به مردم و انواع جنایتی که از آنها سر زد، به منافع خود و خوش خدمتی سران سلطه برسند و روسیاهی و فرار، تنها نتیجه حکومت پهلوی و عمل کردن به دستورات شیاطین است.

,

اسماعیلی بیان کرد: امام خمینی(ره) در برابر استبداد ایستاد و ملت ایران تفکر خود را متبلور در اندیشه های امام(ره) می دیدند و به رهبری امام(ره) برای سرنگونی حکومت پهلوی قیام کردند.

,

وی با اشاره به جنایت پهلوی در کشور گفت: هر بار که حکومت پهلوی جنایتی را انجام می دادند، در واقع ملت ایران مصمم تر از همیشه در برابر آنها می ایستادند به طوری که در زمان حکومت رضا خان در ماجرای کشف حجاب و مسجد گوهرشاد، سبب شد که فرهنگ حجاب در کشور تثبیت شود و توطئه های پهلوی در هم شکسته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه