اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
محمد سرباز گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان در سازمان بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که برگزاری زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر استان و غبارروبی مزار شهدا از جمله این برنامه‌‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ محمدسرباز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اقشار سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بیش از۳۰ کشور دنیا مستقیما علیه نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی، به جنگ برخاستند و بیش از ۵۰ کشور پای کار حمایت از رژیم بعث صدام آمدند تا انقلاب نوپا را سرنگون کنند و البته این اتفاق به برکت حضور مردم محقق نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار بی‌نظیر جمهوری اسلامی در سطح منطقه هستیم،  افزود: انقلاب اسلامی به صورت مردمی شکل گرفته و باید به صورت مردمی هم ادامه داشته باشد، البته این امر تا به امروز محقق شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: ایثارگری جهادگران موجب شده تا این نظام مقدس در سال ۱۴۰۰ به یک درخت تنومندی تبدیل شود که از شرق تا غرب عالم برای تصمیم‌گیری‌های خود نیاز به جلب حمایت جمهوری اسلامی دارند.

امروز دشمنان به برکت اقتدار جمهوری اسلامی بساط خود را از منطقه برمی‌چینند

سرباز یادآور شد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی به جایی رسیده که دشمنان نظام بساط خود را از منطقه به برکت خون شهیدان حاج قاسمی‌ها جمع می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اذعان کرد: معرفی تاریخ دفاع مقدس در راستای زنده نگهداشتن یاد رزمندگان، تشریح روحیه انقلابی در نحوه اداره جنگ تا کسب پیروزی‌های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس، تلاش در جهت ارتقاء و کسب روحیه فرهنگی در بین جوانان و معرفی سبک زندگی مقدس رزمندگان بین نسل جوان از جمله این اهداف است.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه قزوین ۳۸۸ شهید دانش‌آموز را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌ است، یادآور شد: امروز مدیون این شهیدان هستیم و هفته دفاع مقدس نمادی از زنده نگهداشتن یاد شهداست.

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

سرباز مطرح کرد: برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان در سازمان بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده که برگزاری زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر استان، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی مدارس و مناطق آموزش و پرورش، دیدار با خانواده‌های شهدا و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری پویش همکلاسی مهربان دو در قالب جمع‌آوری لوازم‌التحریر و توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر و تجلیل از مدال‌آورندگان لیگ علمی پایا به صورت همزمان با سراسر کشور از جمله این برنامه‌هاست.

وی برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف در فضای مجازی همچون پویش سلفی با شهدا، قهرمان من، آوینی‌های نسل چهارم، برگزاری کنفرانس‌های علمی، تجلیل از کادر درمان، شرکت در مراسمات اربعین حسینی را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه برشمرد.

سرهنگ هادی بغدادی در ادامه این نشست بیان کرد: معلمان به عنوان پایه‌گذاران تمدن نوین اسلامی هستند و باید دقت کنیم برای انتقال مفاهیم ایثار و مقاومت نیاز به یک پایگاه و عنصر مشخص داریم و دستگاه آموزش و پرورش استان با ۱۷ هزار فرهنگی ارزشمند و معلم می‌تواند بهترین عنصر باشد.

وی با بیان اینکه مفاهیم بلندی مانند ایثار باید توسط معلم تعریف شود، افزود: شهید حسین فهمیده به عنوان الگوی مناسب جوانان و دانش‌آموزان است و در جمهوری اسلامی به دنبال تربیت این نوع نسل هستیم اما باتوجه به فشارهای خطرناکی که علیه کشور وجود دارد با اشکالات مختلفی روبه‌رو شدیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده سازمان بسیج فرهنگیان در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه، برگزاری همایشی بانوان تمدن‌ساز با حضور فرمانده سپاه استان در هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی، رونمایی از کتاب نقش فرهنگیان در دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا در شهرستان البرز، تجلیل از فرهنگیانی که در حوزه کرونا اقدامات مناسبی داشتند و تجلیل از فرهنگیانی که در حوزه علمی و پژوهشی رتبه‌هایی را کسب کردند از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
, امروز دشمنان به برکت اقتدار جمهوری اسلامی بساط خود را از منطقه برمی‌چینند, امروز دشمنان به برکت اقتدار جمهوری اسلامی بساط خود را از منطقه برمی‌چینند,
,
,
,
,
,
,
,
, برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس, برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه