اخبار داغ

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس:

برخی قهرمانان المپیک شغل و مسکن ندارند/ لزوم اقدام عاجل دولت برای ارائه لایجه نظام جامع باشگاه‌داری

برخی قهرمانان المپیک شغل و مسکن ندارند/ لزوم اقدام عاجل دولت برای ارائه لایجه نظام جامع باشگاه‌داری
احمد راستینه تأکید کرد: برخی از این قهرمانان المپیک واحد مسکونی و شغل مناسب ندارند و به دولت تذکر داده‌ایم لایحه جامع باشگاه‌داری را به مجلس ارائه کند تا مشکل این قهرمانان در یک نظام جامع رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به وجود نقدهایی به برنامه سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از وی خواسته‌ایم در برنامه‌های خود تجدید نظر کند و برنامه‌های نهایی خود را به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد راستینه,  در گفت‌وگو با , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,  ,  , با اشاره به وجود نقدهایی به برنامه سجادی , وزیر,  ورزش و جوانان اظهار داشت: از وی خواسته‌ایم در برنامه‌های خود تجدید نظر کند و برنامه‌های نهایی خود را به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد.,

وی با اشاره به عدم توجه دولت‌های پیشین در ارتباط با نظام جامع باشگاه‌داری در ورزش کشور گفت: لایحه نظام جامع باشگاه‌داری اقدامی بزرگ و اساسی در حرفه‌ای کردن ورزش کشور است که باید توسط وزیر ورزش و جوانان در مدت زمان کوتاهی برای تصویب به مجلس ارائه شود.

, دولت, وزیر, مجلس,

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از ورزشکاران و قهرمانان تیم‌های ملی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: نباید قهرمانان تیم‌های ملی ما در هزارتوی شبکه اداری برای حداقل‌های نیاز خود سرگردان باشند، چراکه این‌گونه نمی‌توانند بر وظیفه خود یعنی ورزش قهرمانی در سطح جهانی تمرکز داشته باشند.

, مجلس,

وی با اشاره به تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک در روزهای گذشته افزود: برخی از این قهرمانان المپیک واحد مسکونی و شغل مناسب ندارند و به دولت تذکر داده‌ایم لایحه جامع باشگاه‌داری را به مجلس ارائه دهد تا مشکل این قهرمانان در یک نظام جامع رفع شده و از آنان حمایت شود، چراکه قهرمانان ورزشی سرمایه‌های بزرگ کشور ما هستند و باید مورد حمایت همه جانبه همه دستگاه‌های کشور قرار گیرند و امیدواریم وزیر ورزش اقدامی در این راستا انجام دهد.

, دولت, مجلس, وزیر,

راستینه در ادامه با تاکید بر کاهش تصدی‌گری دولت در زمینه باشگاه‌داری یادآور شد: دولت باید به بخش خصوصی اعتماد کرده و ظرفیت‌های این بخش را بکارگیری کند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را با اصلاح قوانین فراهم کند.

, دولت,

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در نظام جامع باشگاه‌داری به‌دنبال این اتفاقات هستیم و امیدوارم که وزیرورزش نسبت به این اصلاحات اقدام کند و مادامی که در این جهت حرکت کند مورد کمک و حمایت کمیسیون فرهنگی قرار می‌گیرد چراکه در حال حاضر وزیر دولت است و برنامه ما حمایت از دولت برای رسیدن به شعارها و وعده‌هایی است که به مردم داده است.

, مجلس, وزیر, دولت,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه