اخبار داغ

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه:

متولدین ۱۳۸۲ و ماقبل آن در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

متولدین ۱۳۸۲ و ماقبل آن در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند
سارا شاه آبادی گفت: متولدین ۱۳۸۲ به قبل می توانند برای انجام واکسیناسیون به پایگاه های تجمیعی در استان کرمانشاه مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: متولدین ۱۳۸۲ به قبل می توانند برای انجام واکسیناسیون به پایگاه های تجمیعی در استان کرمانشاه مراجعه کنند.

وی افزود: ۴۱ پایگاه تجمیعی انجام واکسیناسیون در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و با مشکلی از نظر تعداد پایگاه و نیز تامین واکسن مواجه نیستیم.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: به جز شهرستانهای سنقر و قصرشیرین نوبت عصر انجام واکسیناسیون در مابقی پایگاه ها فعال است و در مرکز استان هم در ۱۰ پایگاه تجمیعی  عصرها واکسن کرونا تزریق می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و ۱۴۵هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده که ۷۳۱هزار دوز معادل ۴۹ درصد در نوبت اول تزریق شده است.

معاون فنی معاونت امور بهداشتی استان کرمانشاه گفت: از مجموع افرادی که دوز اول را تزریق کرده اند، ۴۱۴هزار نوبت دوم واکسن را هم دریافت کرده اند.

وی افزود: مجموعا ۲۸ درصد جامعه هدف واکسیناسیون شده اند و باید این عدد به حدود ۷۰ درصد برسد تا ایمنی جمعی ایجاد شده و از شیوع موج ششم جلوگیری شود.

شاه آبادی تصریح کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه افراد بالای ۱۸سال می توانند برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند و برای نوبت اول واکسن های آستارازنکا و سینوفارم موجود است همچنین  تعدادی واکسن برکت برای تزریق در نوبت دوم دریافت شده و شماری دیگر هم با تاخیر دریافت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند افزود: اطلاع رسانی های لازم درباره برداشته شدن شرط سنی تزریق واکسن در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: مردم منتظر دریافت واکسن خاصی نشوند زیرا ممکن است تا زمان دریافت آن به کرونا مبتلا شوند بنابراین تاخیر در دریافت واکسن جایز نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه