اخبار داغ

روایتی از یک معضل؛

وقتی صاحبخانه‌ها زیر بار قانون دولت درباره مسکن نمی‌روند/ سرگردانی البرزی‌ها با افزایش ۱۰۰ درصدی اجاره‌بها

وقتی صاحبخانه‌ها زیر بار قانون دولت درباره مسکن نمی‌روند/ سرگردانی البرزی‌ها با افزایش ۱۰۰ درصدی اجاره‌بها
متاسفانه افزایش اجاره‌بها در کرج بسیار بیشتر از ۲۰ درصدی بود که دولت بخش‌نامه کرده و بعضا به ۷۰ الی ۱۰۰ درصد هم رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها فقدان نظارت و سیر صعودی قیمت ها، بازار مسکن را در استان البرز با افسار گسیختگی خاصی مواجه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک شهروند کرجی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ طی چند سال اخیر اجاره بها به شکل سرسام آوری بالا رفته است که ناشی از عدم نظارت است.
,
 
,
در این گیر و دار گرانی اجاره بها، صاحب خانه ها هم حرف هایی برای گفتن دارند، آنها معتقدند که دولت باید در بهبود روند مسکن کمک کند.
,
 
,
واقعیت این است که زمانی سایه نظارت ها کمرنگ می شود مردم باید به داد همدیگر برسند، موضوعی که غالب شهروندان آن را در روزهای کرونایی آن را مهم می شمارند.
,
 
,
شهروند دیگری در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ افرادی را می شناسم به واسطه دردسرهای بالای کرایه ناچار شده به سمت شهرستان ها کوچ کنند.
,
 
,
اگر چه قانون افزایش اجاره بها را تا ۲۰ درصد مجاز اعلام کرد اما یک صاحب املاک به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ اجاره خانه افزایش شدیدی داشته است.
,
 
,
به گفته این بنگاه دار کرجی افزایش ها کرایه بسیار بیشتر از ۲۰ درصدی بود که دولت بخش نامه کرده بود و بعضا به ۷۰ الی ۱۰۰ درصد هم رسید.
,
 
,
صاحب املاک دیگری می گوید قرار بود اجاره بها در تهران ۲۵ درصد و در شهرستان ها ۲۰ درصد افزایش پیدا کند اما متاسفانه کسی زیر بار این موضوع نرفت. 
,
 
,
باید امید داشت و دید اصلاح خلاهای قانونی بازار اجاره نشینی را از بی خانمانی نجات بدهد، مرجع و متولی مشخصی برای نظارت بر اجاره و خرید مسکن وجود ندارد.
,
 
,
متاسفانه قیمت صعودی اجاره مسکن همچنان به صورت سرسامآوری ادامه دارد و مشخص نیست چه زمانی مردم با خیال آسوده می توانند به جابجایی در تابستان فکر کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه