اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند
مهرافزون با بیان اینکه ۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، گفت: مدارس روستایی با تراکم کم و با تصمیم ستاد کرونا بازگشایی می‌شود و در مابقی مدارس برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهرافزون در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امسال ۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که با توجه به شرایط کرونا، کلاس‌ها فقط در مدارس روستایی با تراکم کم و با تصمیم ستاد کرونا بازگشایی می‌شود و در مابقی مدارس برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت ترکیبی، حضوری و غیرحضوری انجام شده تا دانش‌آموزان، امسال نیز بتوانند دروس را دریافت کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان، تصریح کرد: از امروز سامانه برای تزریق واکسیناسیون باز شده تا دانش‌آموزان به ترتیب واکسن کرونا را دریافت کنند که امیدواریم با دریافت واکسن کرونا و بهبود شرایط، دانش آموزان بتوانند از ماه‌های آینده به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شوند.

,

مهر افزون بیان کرد: برای سال تحصیلی جدید با کمبود حدود ۶۰ معلم در مقطع ابتدایی روبرو هستیم که این تعداد نیرو قرار است از طریق دانشگاه فرهنگیان و نیروهای نهضتی تامین شود.

,

وی گفت: همه شرایط لازم برای سال تحصیلی جدید آماده بوده و هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه