اخبار داغ

با حکم قالیباف؛

«رئیس حوزه ریاست» و «معاون اجرایی» جدید مجلس منصوب شدند

«رئیس حوزه ریاست» و «معاون اجرایی» جدید مجلس منصوب شدند
رئیس مجلس شورای اسلامی در احکامی، «رئیس حوزه ریاست» و «معاون اجرایی» جدید مجلس را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلام در حکمی، «سید محمدجواد شوشتری» را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایجاد انسجام و هماهنگی های مدیریتی حوزه های درون سازمانی مجلس  و تقویت ارتباطات برون سازمانی با سایر قوا، دستگاه ها و نهادهای ذی ربط و همچنین ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه حضور موثر رئیس قوه مقننه در شوراهای عالی و مجامع ذی ربط، تقویت و نهادینه‌سازی ارتباطات مردمی رئیس مجلس و برنامه ریزی برای فعالیت های وی، از اهم انتظارات از شوشتری به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس عنوان شده است.

,

شوشتری پیش از این، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی کشور بود و جایگزین بابک نگاهداری شد که پیش از این، از سوی هیئت امنای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این مرکز منصوب شد.

,

رئیس مجلس همچنین در حکم دیگری، «علی‌محمد قلی‌ها» را به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

,

قالیباف در حکم انتصاب قلی‌ها، با اشاره به رویکرد تحولی مجلس، بر کارآمدسازی، شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی و ساماندهی هرچه بیشتر حوزه های اداری و مالی مجلس اعم از توسعه و ارتقای کیفی زیرساخت های آن مبتنی بر فناوری های نوین، ارتقای بهره وری نیروی انسانی،  انضباط مالی، حفاظت و امنیت مجلس و بهره برداری سریعتر طرح توسعه مجلس و خدمت رسانی به نمایندگان و کارکنان تاکید کرده است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه