اخبار داغ

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش؛

دانش آموزان اگر واکسن بزنند از آبان مدارس حضوری می شود

دانش آموزان اگر  واکسن بزنند از آبان مدارس حضوری می شود
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر تا پایان مهر واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود، از اوایل یا اواسط آبان می‌توان برای حضور دانش آموزان برنامه ریزی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن بیگی، با اشاره به اینکه حدود ۱۵ میلیون دانش آموز از پیش دبستانی تا پایان متوسط دوم در کشور داریم، افزود: قرار بر این است که واکسیناسیون این دانش آموزان از سنین بالاتر آغاز شود و به تدریج به پایه‌های پایین‌تر برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: اگر این واکسیناسیون انجام شود مقدمه‌ای برای بازگشایی حضوری مدارس است.
,
 
,
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، فارغ از اینکه افراد واکسن دریافت کنند، قرار بر این بود که در ماه مهر در شهرهای بزرگ، مراکز استان‌ها و مراکزی که تراکم بالایی دارند آموزش‌ها به صورت مجازی باشد، غیر از مدارس روستایی و عشایری که جمعیت مدارس معمولاً کمتر از ۵۰ نفر است و قرار بود از اول مهر حضوری برگزار شود.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر تا پایان مهر واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود، از اوایل یا اواسط آبان می‌توان برای مدارس مراکز شهرها برنامه ریزی کرد تا به تدریج و با نوبت بندی، حضوری شود.
,
 
,
بیگی گفت: ابلاغ شده است که حتی با وجود واکسیناسیون، شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و نوبت بندی و کاهش تراکم همچنان باید رعایت شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه