اخبار داغ

عزیزی در گفت‌وگو با دانا:

دولت قبل به کشورهای شرقی اعتقادی نداشت که بخواهد به شانگهای بپیوندد/ خودشان می دانند چه ویرانه‌ای تحویل دادند

دولت قبل به کشورهای شرقی اعتقادی نداشت که بخواهد به شانگهای بپیوندد/ خودشان می دانند چه ویرانه‌ای تحویل دادند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد دولت قبل دوری از شرق، بی مهری به کشورهای همسایه و عدم استفاده از ظرفیت های این کشورها بود و اصلا اعتقادی به عضویت در سازمان شانگهای نداشتند؛ اما حالا مدعی هستند که پیوستن به این سازمان کار آنها بوده!
[

«ابراهیم عزیزی»، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه برخی جریانات در کشور ادعا می کنند که اقدامات دولت سیزدهم در آغاز مسئولیت دستاورد دولت قبل است، گفت: این جریان در تلاش است عملکرد خوب دولت جدید را که در حال کذب اعتماد از دست رفته مردم است به نفع دولت روحانی مصادره کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدم در تلاش است تا ویرانه ای را که از دولت قبل تحویل گرفته است را بازسازی کند ادامه داد: هم دولت قبل و هم نزدیکان دولت و هم جریان اصلاح طلب که حامی تمام قد دولت بود می دانند که چه ویرانه ای را تحویل دولت جدید دادند؛ آمار بالای تلفات کرونا و بی مسئولیتی و نبود اراده برای حل معضل از سوی دولت را می دانند.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه مدیریت پشت میز نشینی حاصلش تورم و رکود اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم بود که در طول 8 سال گذشته به کشور تحمیل شد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارجی تلاش های خوبی را شروع کرده است تصریح کرد: امروز شاهد افزایش واردات واکسن به کشور هستیم امری که متاسفانه در دولت قبل به کندی و با تاخیر انجام می شد اما امروز سد واردات واکسن به کشور برداشته شده است.

,

عزیزی با اشاره به اینکه نزدیکان دولت قبل مدعی هستند که واردات امروز واکسن به خاطر عملکرد دولت قبل است عنوان کرد: آقای روحانی بارها خودشان در سخنرانی های مختلف عنوان کرده بود که به ما به خاطر تحریم واکسن نمی دهند.

,

وی با اشاره به اینکه دولت قبل می خواست از موضوع واکسن به عنوان بهانه ای برای برگشت به برجام و پذیرش FATF استفاده کند تصریح کرد: دولت قبل سلامت مردم را به گروگان گرفته بود تا برجام و FATF را به نتیجه برساند و این موضوعی است که دستگاه قضایی باید به طور جدی به آن وارد شود و بررسی کند که چرا سلامت مردم در دست دولت قبل به گروگان گرفته شده بود.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در راستای بهبود روابط خارجی کار های مهمی را انجام داده است، گفت: هم پیمان بغداد و هم عضویت در سازمان شانگهای بخشی از فعالیت دولت سیزدهم برای بهبود روابط خارجی با کشورهای همسایه است.

,

عزیزی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم اعتقادی به کشورهای شرقی نداشت و تمام چشم امیدش به غرب و برجام بود تصریح کرد: راهبرد دولت قبل دوری از شرق بی مهری به کشورهای همسایه و عدم استفاده از ظرفیت های این کشورها بود اعتقادی به عضویت در سازمان شانگهای نداشتند حال اینکه جریان نزدیک به دولت ادعا می کند پیوستن به این سازمان نیز در گذشته و در دولت قبل اتفاق افتاده است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه