اخبار داغ

انتظار برای گام مهم شهردار، انتصاب مدیران جهادی برای رفع مشکلات موجود/ فضای شهر مناسب حال و هوای اربعین شود

انتظار برای  گام مهم شهردار، انتصاب مدیران جهادی برای رفع مشکلات موجود/ فضای شهر مناسب حال و هوای اربعین شود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضرورت دارد شهردار محترم اصفهان هرچه سریعتر زمینه استحکام و استقرار مدیران شهری را به منظور رفع مشکلات موجود را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد نورصالحی صبح امروز بیست و هشتم شهریورماه در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرا رسیدن روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار به همه ادب دوستان جهانشهر اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی اظهار کرد: امیدوارم با با نگاه فرهنگی مدیریت شهری زمینه‌ی ارتقا هرچه بیشتر شهر در همه جا فراهم شود، خوشبختانه با پیگیری های فراوان اعضای  شورا اسلامی شهر اصفهان و همکاری وزات کشور پس از ۲۰ روز حکم دکتر قاسم زاده به عنوان شهردار کلانشهر اصفهان پنجشنبه گذشته از سوی وزیر کشور صادر و عملا زمینه فعالیت رسمی و استقرار  ایشان فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: خوشحال هستیم که با پیگیری های فراوان، امروزه شهر اصفهان در آستانه فعالیت شهردار خود بر مبنای تفکرات فرهنگی و نگاه ساختارمندانه قرار گرفته و بدون شک دیگر فرصتی برای از دست رفتن وجود نخواهد داشت، کلان شهر اصفهان که در سال‌های گذشته  با چالش های قابل توجهی درگیر بوده برای رفع معضلات و مشکلات موجود نیازمند عزم جهادی و مدیریت شبانه روزی است، ضرورت دارد شهردار محترم اصفهان هرچه سریع تر زمینه استحکام و استقرار مدیران شهری را به منظور رفع  مشکلات موجود را فراهم کند.

,

وی ابراز داشت: از شهردار محترم خواستاریم در کوتاه ترین فرصت با به کارگیری مدیران جوان، توانمد و جهادی  به منظور حضور در مسئولیت های ذیربط، اقدامات لازم را عملیاتی کند.

,

نورصالحی مطرح کرد: همانگونه که شفافیت در حکم انتصاب شهردار محترم اصفهان از سوی وزیر کشور مورد تایید قرار گرفت، شفافیت فرایندها و شناخت گلوگاه های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل و تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و نگاه ویژه به توزیع عادلانه خدمات امکانات عدالت گستر  نگاه ویژه به ارائه خدمات به اقشار اسیب پذیر که از برنامه های اعضای ششمین دوره شورای اسلامی بوده نیز باید به صورت جدی مورد توجه شهردار  قرار گیرد.

,

وی یادآور شد: نگاه مدیریت شهری در چهارسال پیش رو  باید به توزیع عادلانه امکانات در شهری باشد، که امروز به دلایل مختلف از جایگاه خود فاصله گرفته، ضرورت دارد تیم مدیریت شهری هرچه سریع تر به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان و چاره اندیشی و حل معضلات باشد، به طور  قطع باید در انتصاب های آینده  نگاه فراگیر و بدور از حاشیه به منظور رفع مشکلات مردم مدنظر قرارگرفته و  در این موضوع، زمینه‌ استفاده از اندیشه های نو و ایده های تازه را در مدیریت شهری فراهم شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: خوشحال هستم که آغاز فعالیت شهردار اصفهان همزمان  با  آغاز هفته مبارک دفاع مقدس همراه شده و بدون شک با استعانت از شهدا ارزشمند دفاع مقدس و یاری گرفتن از آن‌ها زمینه رشد و تغییر اصفهان پیش از گذشته فراهم خواهد شد، از شهردار خواهشمندیم با همکاری و همسویی اعضای شورا، استقرار هرچه سریعتر، معاونان و مدیران شهرداری به منظور آغاز فعالیت های جهادی  انجام گیرد.

,

وی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت برنامه ریزی مدیریت شهری در این خصوص از جمله موارد پیش رو در هفته آینده به شمار می رود، که ضرورت دارد عوامل مدیریت شهری و کارکنان شهرداری با نگاه متفاوت به بازگشایی مدارس و آغاز دوباره سال تحصیلی، بر اساس ستاد ملی کرونا اقدامات لازم را اجرایی کتند.

,

نور صالحی اذعان کرد: همکاری ستاد مهر شهرداری اصفهان و معاونت حمل و نقل شهرداری،  آمادگی داشته باشند که  به منظور تردد های احتمالی در صورت  فعالیت بخشی از مدارس به صورت حضوری، فضاسازی شهری با محوریت آغاز سال تحصیلی  را با رعایت موارد بهداشتی در دستور کار  مدیریت شهری قرار دهند.

,

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به پیش رو بودن اربعین حسینی  و شرایط به وجود آمده که  امکان زیارت حضوری را به حداقل رسانده، معاونت فرهنگی شهرداری و اداره کل  ارتباطات زمینه فضا سازی مناسب شهری  و استفاده از این روز ارزشمند را برای شهروندان فراهم کنند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: در پایان پیروزی تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران را مقابل تیم آمریکا در رقابت های جام جهانی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را  به همه ورزشکاران و ورزش دوستان و اهاد مردم تبریک می گویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه