اخبار داغ

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

اعتبار دو میلیارد تومانی برای نهضت مشارکت ملی توان افزایی در خراسان‌جنوبی/ تامین حدود۶ هزار تبلت برای دانش آموزان استان

اعتبار دو میلیارد تومانی برای نهضت مشارکت ملی توان افزایی در خراسان‌جنوبی/ تامین حدود۶ هزار تبلت برای دانش آموزان استان
حسینی به نهضت مشارکت ملی توان افزایی اشاره کرد و گفت: برای خراسان جنوبی ۲ میلیارد تومان اعتبار در این خصوص در نظر گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور صبح امروز در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل، مدیران شهرستان‌ها و مناطق خراسان جنوبی، اظهار کرد: آموزش و پرورش استاندارد نیازمند استاندارد سازی فضا و امکانات است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,

استاندارد سازی فضا و امکانات  

, استاندارد سازی فضا و امکانات  , استاندارد سازی فضا و امکانات  ,

وی افزود: با توجه به نیازمند اعتبار بودن استان خراسان‌جنوبی برای استاندارد سازی فضا و امکانات، نامه‌ای در این خصوص آماده و به وزارت خانه جهت پیگیری ارسال شود.  

,

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برای استاندارد سازی تجهیزات عام و خاص هنرستانی امسال اعتبار آماده است لذا در این خصوص نیازهای استان در قالب نامه‌ای تنظیم و برای پیگیری به مرکز کشور ارسال شود‌.  

,

حسینی عنوان کرد: در بحث نیروی انسانی نیز همیشه ساماندهی نیروی انسانی به ویژه برای مهر با مشکل مواجه بوده است؛ کمبود نیروی انسانی و جابجایی‌ها در ابتدای مهر همیشه مشکل است.  

,

وی اظهار کرد: ۳۵۰ نیروی خرید خدمات نیاز استان است و بهترین راه موقت برای جبران کمبود نیرو استفاده از نیروی خرید خدمات است لذا این مسئله مورد توجه خواهد بود.  

,

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این تعداد نیروی خرید خدمات حتما باید برای استان تامین تا مشکل مرتفع شود.  

,

اعتبار ویژه برای نوسازی مدارس  

, اعتبار ویژه برای نوسازی مدارس  , اعتبار ویژه برای نوسازی مدارس  ,

حسینی به تولید محتوا و بسته‌های یادگیری در مناطق روستایی و عشایری استان اشاره و گفت: امسال به طور مشخص در بحث نوسازی اعتباراتی در بحث احداث، تجهیز و نوسازی سرویس بهداشتی داریم که در این خصوص اعتباری برای خراسان جنوبی در نظر خواهیم گرفت.  

,

وی از تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی برای ملزومات بهداشتی مدارس کشور خبر داد و افزود: تلاش می‌شود از این اعتبار سهم استان خراسان جنوبی به طور ویژه در نظر گزفته شود.  

,

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز در دستور کار قرار گرفته است.  

,

حسینی گفت: سرویس مدارس و به ویژه مدارس استثنایی بحث خیلی مهمی است.  

,

وی افزود: این‌که ۸۵ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی به شاد مجهز هستند اتفاق خوبی است‌.  

,

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در بحث ارتقا و ایجاد جذابیت برای شبکه شاد باید به جایی برسیم که اگر شرایط کرونایی سفید هم شود، شاد کنار گذاشته نشود.

,

تامین ۳۳۰ هزار تبلت برای دانش آموزان کشور  

, تامین ۳۳۰ هزار تبلت برای دانش آموزان کشور  , تامین ۳۳۰ هزار تبلت برای دانش آموزان کشور  ,

حسینی بیان کرد: برای تمام کشور  سال گذشته ۳۳۰ هزار تبلت آماده و توزیع شده است. امسال حدود ۶ هزار تبلت برای خراسان‌جنوبی در نظر گرفته شده است علاوه بر این تعداد ۱۰۰ تبلت دیگر نیز در استان طی جلسه شب گذشته از ما قول گرفته شد که تامین کنیم.  

,

وی عنوان کرد: در خراسان جنوبی حدود ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تبلت هستند که برای بیش از ۶ هزار نفر تبلت تهیه خواهد شد و برای مابقی دانش آموزان از طریق‌های دیگر باید تامین شود.  

,

تفاهم تامین یک میلیون تبلت با استانداری‌ها/ تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار  

, تفاهم تامین یک میلیون تبلت با استانداری‌ها/ تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار  , تفاهم تامین یک میلیون تبلت با استانداری‌ها/ تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار  ,

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تامین حدود یک میلیون دستگاه تبلت در کشور در تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و استانداری های استان‌ها است.  

,

حسینی افزود: برای امسال ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق ماده ۱۸ مصوب شده که سعی می‌کنیم برای استان خراسان جنوبی سهمی از این اعتبار در نظر گرفته شود.  

,

وی بیان کرد: بنا به درخواست مدیر آموزش استثنایی استان یک دستگاه وسیله نقلیه برای آموزش و پرورش استثنایی در نظر گرفته خواهد شد.  

,

دو میلیارد تومان اعتبار برای نهضت مشارکت ملی توان افزایی خراسان جنوبی

, دو میلیارد تومان اعتبار برای نهضت مشارکت ملی توان افزایی خراسان جنوبی, دو میلیارد تومان اعتبار برای نهضت مشارکت ملی توان افزایی خراسان جنوبی,

معاون وزیر آموزش و پرورش به نهضت مشارکت ملی توان افزایی اشاره و گفت: برای خراسان جنوبی ۲ میلیارد تومان اعتبار در این خصوص در نظر گرفته می‌شود.  

,

۱۲ مدرسه سهم خراسان جنوبی از طرح خشت تا بهشت  

, ۱۲ مدرسه سهم خراسان جنوبی از طرح خشت تا بهشت  , ۱۲ مدرسه سهم خراسان جنوبی از طرح خشت تا بهشت  ,

حسینی در مورد طرح از خشت تا بهشت، اظهار کرد: در تمام کشور ۱۶۰ مدرسه در این طرح ساخته شده یا در حال ساخت است که ۱۲ مدرسه سهم خراسان جنوبی است و دو مدرسه در حال ساخت است و اگر زمین برای مابقی تامین شود ما آمادگی تامین اعتبار برای ساخت را داریم‌.

,

وی بیان کرد: توجه به سلامت جسمی دانش آموزان استثنایی بیش از سایر دانش آموزان مهم است لذا در این خصوص ۳۰۷ مدرسه در کشور در حوزه استثنایی داریم که ظرفیت ساخت سالن ۲۰۰ متری ورزشی درون مدرسه‌ای برای آنها فراهم است که برای خراسان جنوبی در ۱۲ مدرسه این امکان فراهم بوده و سالن ۲۰۰ متری ورزشی ساخته خواهد شد.  

,

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تمام مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر دانش آموز در هر کلاس از سوم مهر بازگشایی می‌شود.  

,

حسینی بیان کرد: کلاسهای زیر ۳۰ نفر از نیمه مهر، پایه اول در حد آشنایی، آموزش حضوری مدارس زیر ۳۰۰ نفر به صورت تدریجی از ابتدای آبان و بیش از ۳۰۰ نفر در ادامه بازگشایی می‌شود.  

,

وی افزود: مدارس فنی حرفه ای نیز از ابتدای مهر بازگشایی خواهد شد.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه