اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۵ هزار فرهنگی خراسان شمالی دوز دوم واکسن را دریافت کردند/ تاکنون خبری از آغاز واکسیناسیون دانش آموزی نرسیده است

۵ هزار فرهنگی خراسان شمالی دوز دوم واکسن را دریافت کردند/ تاکنون خبری از آغاز واکسیناسیون دانش آموزی نرسیده است
مهدی مودی گفت: تاکنون پنج هزار و 35 نفر شامل 38 درصد فرهنگیان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا 15 مهر ماه واکسیناسیون فرهنگیان کامل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مودی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از سوم مهرماه در مدارس استان به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می شود، اظهار داشت: براساس تصمیمات ستاد کرونا، تمامی مدارس روستا و عشایر و دروس عملی هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش که جمعیت کلاس های آنها کمتر از 15 نفر است، به صورت حضوری اجرایی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: همچنین در مدارس روستایی که کلاس ها 30 نفره هستند، نیز با تقسیم بندی کلاس ها در دو زمان مختلف آموزش حضوری خواهد بود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سایر مدارس  برگزاری حضوری کلاس اولی ها با تقسیم بندی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: در مدارس با جمعیت بیش از 300 دانش آموز، آموزش حضوری از 15 آبان ماه با شیفت بندی و تدریس دروس اصلی و تخصصی آغاز می شود و سایر دروس در فضای شاد و مدرسه ایران به صورت مجازی اجرا می شود.

,

مودی با اشاره به اینکه آموزش کودکان در سه گروه مهدکودک، پیش دبستانی دولتی و غیردولتی انجام می شود و با شکل گیری سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، مهدکودک های زیرمجموعه بهزیستی با مهدهای آموزش و پرورش ادغام شدند و در حال حاضر  بهزیستی مجری آموزش و آموزش و پرورش ناظر است، گفت:  تاکنون 400 کودک در 227 مهد ثبت نام کردند و این روند ادامه دارد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سراسر استان خراسان شمالی 430 پیش دبستانی غیردولتی فعال هستند، ادامه داد: تا کنون در این مراکز نیز 700 نفر ثبت نام شده اند.

,

وی یادآورشد: در پیش دبستانی های دولتی مجری و ناظر آموزش و پرورش است که 448 کلاس با دو هزار دانش آموز تاکنون ثبت نامشان کامل شده است.

,

مودی با اشاره به اینکه 16 هزار و 341 فرهنگی در استان خراسان شمالی برای دریافت واکسن دز اول معرفی شده اند، گفت: از این تعداد 13 هزار و 169 نفر که شامل 85 درصد فرهنگیان استان می شوند، واکسینه شده اند.

,

وی گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و 35 نفر نیز شامل 38 درصد فرهنگیان واکسن دوز دوم را دریافت کرده اند که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا 15 مهر ماه واکسیناسیون فرهنگیان کامل خواهد شد.

,

این مقام مسئول در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان توضیح داد: تاکنون ابلاغی مبنی بر آغاز واکسیناسیون این گروه در استان به دست ما نرسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه