اخبار داغ

کاهش قیمت هویج؛ لیمو پر عرضه و کم تقاضا/ قارچ در مدار افزایش قیمت

کاهش قیمت هویج؛ لیمو پر عرضه و کم تقاضا/ قارچ در مدار افزایش قیمت
یکی از اقلامی که به نظر می رسد در روزهای اخیر با افزایش قیمت روبرو بوده است قارچ است که البته کیفیت در قیمت آن بسیار حائز اهمیت است اما سقف های قیمتی آن از افزایش قابل توجه خبر می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه خبرنگار صاحب نیوز با حضور در فروشگاه ها آخرین قیمت ها در بازار را بررسی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در بازار میوه موز هندی کیلویی ٢۵ هزار و ۵٠٠ تومان، لیموترش ریزه ١۰ تا ١٣ هزار تومان، انگور سیاه 9 تا ١٩ هزار تومان، انجیر سیاه ١۵ تا ٢۵ هزار تومان و خربزه مشهدی کیلویی ۴ تا ٩ هزار تومان شلیل از ١٢ هزار و ۵٠٠ تا ٢٧ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

,

انواع پرتقال ١٠ تا ١۵ هزار تومان، هلو و هلو انجیری ١٠ تا ٢٢ هزار و ۵٠٠ تومان و انگور عسگری از شش هزار و ۵٠٠ تا ١۵ هزار تومان، خرما رطب کیلویی ٢٧ هزار و ۵٠٠ و خرما مضافتی کیلویی ٣٨ هزار و ۵٠٠ تومان و لیمو شیرین از هفت هزار و ۵۰۰ تا ١۴ هزار تومان تومان قیمت خورده است.

,

پیاز زرد سه هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار تومان، سیب زمینی کیلویی سه هزار و ۵۰۰ تا شش هزار و ۵٠٠ تومان، هویج ١٢ تا ١٨ هزار تومان، قارچ از ٢٨ هزار و ۵٠٠ تا ۵٢ هزار تومان، همچنین سبزی خوردن کیلویی ٨ تا ١٠ هزار تومان و گل کلم نیز دو هزار و ۶۰۰ تا شش هزارتومان به فروش می رسد.

,

در این بازار گوجه بوته ای از چهار تا شش هزار تومان، بادمجان از سه هزار و ۵٠٠ تا شش هزار تومان، فلفل دلمه ای سبز نیز از شش هزار و ۵۰۰ تا ١٣ هزار، کلم بروکلی ٩ تا ١٨ هزار تومان لوبیا سبز 8 تا ١۵ هزار تومان و سیر خشک از ٢١ تا ٣٢ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورده است.

,

در بازار میوه و سبزی نسبت به روز های گذشته قیمت هویج با کاهش رو به رو بوده است و  در برخی از مغازه ها شاید بتوان کمتر از 12 هزار تومان نیز بار چند روز قبل را تهیه کرد و گفته مغازه داران حکایت دارد که در روزهای قبل هویج کمی ارزان تر نیز در بازار عرضه می شده است این در حالی است که قیمت هویج تا نزدیکی 40 هزار تومان هم رسید؛ البته قیمت همچنان با قیمت عادی تفاوت بیش از 100 درصدی را تجربه می کند.

,

یکی از اقلامی که به نظر می رسد در روزهای اخیر با افزایش قیمت رو به رو بوده است قارچ است که البته کیفیت در قیمت آن بسیار حائز اهمیت است اما سقف های قیمتی آن از افزایش قابل توجه می دهد.

,

همچنین خبری که در فضای مجازی در مورد نارنگی های بازار منتشر شد که می تواند درست یا غلط باشد بر فروش این میوه تاثیر گذار بوده است؛ از نکات دیگر بازار عرضه فراوان لیمو ترش در بازار است که قیمت آن حتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز با کاهش رو به رو بوده ست.

,

گردو سبز نیز در بازار با قیمت 25 تا 35 هزار تومان عرضه می شود که می توان قیمت گردوی خک امسال در بازار را از این عرضه، بین 90 تا 120 هزار تومان تخمین زد؛ بادام تر و با پوست نیز بین 23 تا 33 هزار تومان عرضه می شود.

,

*وضعیت بازار ماهی و میگو

, *وضعیت بازار ماهی و میگو, *وضعیت بازار ماهی و میگو,

ماهی قزل آلا از ٧٠ تا ٨٠ هزار تومان، ماهی آزاد از ٢٢ هزارو ۵٠٠ تا ٣٠ هزار و ۵۰۰ تومان در دسترس مشتریان قرار دارد، ماهی شوریده پاکستانی از ١٠١ تا ١٣٠ هزار تومان، شوریده صید روز از ١۴۵ تا ١٧٠ هزار تومان و ماهی سرخو چمن از ١١٢ تا ١٢٣ هزار تومان و سرخو سلطان از ۴٠ تا ۴۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

,

ماهی شیر از ١٣۵ تا ١۶٠ هزار تومان و ماهی چیلا از ٣٠ هزار و ۵٠٠ تا ٣۶ هزار تومان، همچنین ماهی کفشک از ١١٢ تا ١٢٣ هزار تومان و ماهی لب شتری از کیلویی ٩٠ تا ١٠١ هزار تومان به فروش می رسد.

,

در این بازار، ماهی حلوا بندری از ۴۵ تا ۶٠ هزار تومان و حلوا تپلی از ٢٨ تا ۴٠ هزار تومان، میگو سرتیز از ۶٧ تا ٧٣ هزار تومان و شاه میگو از ٣٣۶ تا ٣۵٨ هزار و ۵٠٠ تومان در دسترس مشتریان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه