اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان:

۴۰۷ بسته لوازم‌التحریر به نیت شهدای دانش‌آموز در زنجان اهدا شد

۴۰۷ بسته لوازم‌التحریر به نیت شهدای دانش‌آموز در زنجان اهدا شد
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: ۴۰۷ بسته لوازم‌التحریر به نیت ۴۰۷ شهید دانش‌آموز این استان در بین دانش‌اموزان نیازمند اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حاجی‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 407 بسته لوازم‌التحریر با نام و یاد و نیت 407 شهید دانش‌آموز استان زنجان توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به دانش‌آموزان محروم این استان اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل کیف، مداد، خودکار، جامِدادی و دفتر بود که با مشارکت دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان در بین دانش‌آموزان نیازمند و محروم، توزیع شد.

,

حاجی‌حسنی با بیان اینکه هزینه تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر توسط دانش‌آموزان انجمن اسلامی و با برپایی غرفه در سطح استان از مردم خیّر جمع‌آوری شده است، افزود: در اجرای این طرح از کیف و لوازم‌التحریر ایرانی و تولید داخل استفاده شده است.

,

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان تصریح کرد: تمام بسته‌ها با توجه به جنسیت و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

,

*‌ برگزاری اردوی طلایه‌داران

, *‌ برگزاری اردوی طلایه‌داران, *‌ برگزاری اردوی طلایه‌داران,

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان از برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا برای اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس استان خبر داد و گفت: هدف از این اردو که در هفته آخر شهریور برگزار شد، تقویت مهارت‌های تشکیلاتی و معنوی برای دانش‌آموزان است.

,

وی اظهار داشت: اردوی طلایه‌داران فردا به صورت حضوری و مجازی جهت آماده‌سازی مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر استان جهت بازگشایی مدارس و فعالیت‌های پیش رو در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

,

حاجی‌حسنی خاطرنشان کرد: در این اردو مباحث مربوط به اخلاق تشکیلاتی، مهارت‌های سازماندهی فعالیت تیمی و مهارت‌های ارتباطی و رسانه‌ای و برنامه‌ریزی فردی و تحصیلی به دانش‌آموزان حاضر آموزش داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه