اخبار داغ

مطالبه‌گری کارگران شهرداری دهدشت مقابل فرمانداری؛

فرماندار کهگیلویه: تعلل شورای شهر در خدمت به مردم خیانت است+عکس و فیلم

فرماندار کهگیلویه: تعلل شورای شهر در خدمت به مردم خیانت است+عکس و فیلم
داستان تمام‌نشدنی حقوق عقب‌افتاده کارگردان شهرداری دهدشت روند دنباله‌داری را طی کرده و اکنون به ایستگاه مطالبه‌گری مقابل فرمانداری کهگیلویه رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کارگران خدماتی شهرداری دهدشت امروز در اعتراض به محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسئولان برای وصول مطالبات‌شان، بار دیگر مطالبه صنفی خود را مقابل ساختمان فرمانداری این شهر عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: بیش از چهار ماه هست که یک ریال حقوق نگرفتم و بخاطر فقر و نداری مجبور شدم گوشی فرزندم را بفرشم و امسال نمی تواند در کلاس های مجازی شرکت کند.
,

وی افزود: حتی در این شرایط بحرانی ویروس کرونا پول خرید یک جفت دستکش هم نداریم و شهرداری لوازم بهداشتی در اختیار کارگران قرار نمی دهد.

,

, ,

, ,

کارگر دیگری گفت: دیگر نمی‌توانم در چشمان زن و بچه‌ام نگاه کنم، به هر جایی مراجعه می‌کنیم فقط به این و آن پاسمان می‌دهند، شهرداری می‌گوید مطالبه شما با پیمانکار است و پیمانکار می‌گوید باید شهرداری پول بدهد تا من به کارگر بدهم.

,

وی افزود: فرماندار، شهردار و بقیه مسئولان خودتان اگر یک یا 2 ماه حقوق نگیرید جلوی زن و بچه‌‌تان شرمنده نمی شوید؟!

,

کارگر دیگری نیز  گفت: از کل مغازه‌های محل زندگی‌ام قرض کرده‌ام و دیگر هیچ مغازه‌ای حاضر نیست جنس نسیه به من بدهد، حتی پول خرید نان را هم نداریم.

,

, ,

دیگری گفت : مستاجرم و در این مدت که حقوق دریافت نکردم کرایه خانه نتوانستم پرداخت کنم و همین امروز فرداست که صاحبخانه بساطم را بیرون بریزد.

,

یکی دیگر از کارگران گفت: ما بیخیال حقوق می‌شوم، یکی بیاید ریش سفیدان را جمع کند این شورای‌های جدید را با هم آشتی بدهید، چندین جلسه برگزار کردند اما با هم به تفاهم نمی رسند و حب قدرت و جایگاه آنها را رها نمی کند به مشکلات شهر بپردازند.

,

در ادامه ، فرماندار کهگیلویه با حضور در میان کارگران خدمات رسان شهرداری گفت: هر گونه اقدامی باید در چارچوب قانون باشد و ما این موضوع را به جد پیگیری می کنیم.

,

دارا کریمی نژاد افزود:شهرداری‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلایل متعدد و نبود مدیریت مناسب و منابع درآمدی پایدار از مشکلات در امان نبوده و نیستند. 

,

, ,

وی تصریح کرد: علاوه بر مشکلات مالی نوع استخدام نیروها در بدنه شهرداری‌ها نیز یکی از چالش‌های مهم شهرداری‌ها بحساب می‌آید که بدون در نظر گرفتن قوانین و بدون ظابطه، در شوراها و شهرداری های قبل  بیش از نیاز این اداره نیرو استخدام کردند.

,

کریمی نژاد در ادامه با اشاره به مطالبات شهرداری از سایر دستگاه، عنوان کرد: ۱۴ میلیارد تومان، مطالبات ۸ سال کارمندان و حقوق این چند ماه بوده که به تعویق افتاده است و ۲۳ میلیارد تومان نیز شهرداری از برخی ادرات طلبکار است.

,

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه عنوان کرد: تعلل برخی از اعضای شورای جدید که رای مردم را گرفتند و برخی از آنها اختیاری از خود ندارند، و کسی که قبول شده، برادر، پدر و طایفه اش باید برایش تصمیم بگیرند این موجب شده شورای جدید خیانت کنند به رای که شماها دادید.

,

کریمی نژاد گفت: در تعیین شهردار جدید تعلل صورت گرفته و اگر این مورد سریعتر انتخاب شود، در رفع مشکلات تسریع خواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه