اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

متولدین بعد از انقلاب باید با دوران دفاع مقدس آشنا شوند/ هدف دشمن از بین بردن ارتباط قلبی بسیجیان با دفاع مقدس

متولدین بعد از انقلاب باید با دوران دفاع مقدس آشنا شوند/ هدف دشمن از بین بردن ارتباط قلبی بسیجیان با دفاع مقدس
سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یکی از اهداف دشمن را از بین بردن ارتباط قلبی بسیجیان با دفاع مقدس دانست و گفت: متولدین بعد از انقلاب باید با دوران دفاع مقدس آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس 2 هزار 880 روز طول کشید و در طول این سال‌ها بیش از 50 کشور دنیا از صدام حمایت کردند، گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی ما از 16 کشور دنیا از نیروهای دشمن به اسارت گرفتیم که نشان از حمایت‌های بیش‌ازحد از صدام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: در چنین شرایطی که همه ارکان جامعه و مردم و برخی از مسئولین احساس کردند، امام خمینی (ره) فرمودند که نگران نباشید چون دزدی آمد و سنگی انداخت و رفت. محور ولایت ما در آن زمانه با اقتدار و ایمان و بصیرت خود، در روز اول جنگ بحث مدیریت بحران را به‌خوبی به اجرا گذاشتند.

,

پورشمسی گفت: اگر در جامعه اسلامی نیاز به امنیت دارید، داشتن امنیت فقط یک راهکار دارد و آن‌هم نترسیدن به‌غیراز خدای متعال است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده است.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما ولایت مدار بودند و همدلی و همراهی بسیار خوبی داشتند و همه یکدل برای شکست دشمن عزم خود را جزم کرده بودند.

,

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس باور به جوانان به عینه مشاهده می‌شد، افزود: آن چیزی که در آن زمان اتفاق افتاد، زمان‌آگاهی بسیار خوب از سو اقشار مختلف جامعه بود و همه نسبت به زمانه خود و شرح وظایف یک رزمنده و یک نیروی شیعه تابع ولایت آگاهی کامل داشتند.

,

پورشمسی ادامه داد: اطاعت محض از ولایت و بصیرتی که در دوران دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم مشاهده می‌شد باعث نتایج مثبت و روحیه بسیار خوب در بین رزمندگان شد و از پیر و جوان برای کوتاهی نکردند و با عزم و اراده رزمندگان را همراهی کردند.

,

60 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند

, 60 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند, 60 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند,

وی اعلام کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز به زمان‌آگاهی تک‌تک افراد جامعه داریم زیرا 60 رصد از جمعیت امروز جمهوری اسلامی، بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند و ما مکلف هستیم تا این جمعیت نسبت به مسائل و مدیریت و مبانی فکری دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

,

پورشمسی گفت: دغدغه اصلی ما در سالگرد دفاع مقدس امسال این بود که بتوانیم نسبت به آگاهی بیش از 60 درصد جمعیتی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند برنامه‌ریزی داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شعار چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را «ما مقتدریم» اعلام کرد و افزود: 75 عنوان برنامه عمومی و 10 برنامه شاخص استانی برای امسال در نظر گرفته‌شده که با محوریت دانشجویان و دانش آموزان و سربازان طراحی‌شده باشند تا بتوانیم ارتباط معنوی و کاری ایجاد شود و کسانی که بعد از دفاع مقدس متولد شدند، آن زمان را به‌خوبی درک کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن طی چهل سال گذشته توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی به کار بسته است، گفت: دشمن به دنبال این است که همدلی و همگرایی را در جمهوری اسلامی از بین ببرد و بسیجیان ارتباط قلبی با دفاع مقدس نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه