اخبار داغ

گرانی به لباس فرم دانش‌آموزان در لنده رسید/ نماینده صمت: با خیاطان متخلف برخورد قاطع می‌شود

گرانی به لباس فرم دانش‌آموزان در لنده رسید/ نماینده صمت: با خیاطان متخلف برخورد قاطع می‌شود
افزایش قیمت 380هزارتومانی لباس فرم، داد والدین را درآورد تا گرانی به ایستگاه دانش آموزان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، ماه مهر سرآغاز برای شروع سال تحصیلی جدید است و به همین منظور همه ساله وزرات آموزش و پرورش در ابتدای سال اقدام به تهیه لباس فرم در طرح و رنگ های مختلف برای ورود به مدرسه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بیش از دوسال است که بحث بیماری منحوس کرونا آموزش ها را مجازی کرده است و حضور دانش آموزان در مدارس را کمرنگ تر کرده است به همین منظور دغدغه خانواده ها نیز کمتر بوده است.

,

امسال و باتوجه به اجرای واکسیناسیون عمومی به خصوص ضرورت اجرای این طرح در بین معلمین و دانش آموزان و ادعای مسولان وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس از آبان ماه سال جاری بحث تهیه لباس فرم دانش آموزان نیز در حال مطرح شدن است که همین امر باعث افزایش دغدغه والدین در فضای حقیقی و مجازی شده است.

,

از طرف دیگر نیز بحث افزایش قیمت خیاطی ها نیز باعث ایجاد نگرانی های برای خانواده ها شده است به طوری یک دست لباس فرم برای دانش اموزان ابتدایی بیش از 380هزارتومان می باشد و این افزایش قیمت برای بیشتر خانواده ها به خصوص خانواده های دارای چند فرزند سخت می باشد.

,

سید یاسین علویان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به رعایت حقوق مصرف کنندگان گفت: در خصوص وضعیت بازار به خصوص صنف خیاطی های باید براساس توافقات صورت گرفته نرخ دوخت لباس فرم دانش آموزی برابر اعلام اتحادیه تعیین و اجرا گردد.

,

وی افزود: افزایش قیمت به خصوص قیمت 380هزارتومانی برای لباس فرم دانش آموزان ابتدایی غیر منطقی است و حتما بازرسی و بررسی این موضوع از واحد های صنفی خیاطی در دستور کار جدی خواهد بود.

,

نماینده اداره صمت در شهرستان لنده تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفات و احراز آن بدون شک با واحدهای متخلف برخورد قاطع خواهدشد و واحد متخلف نیز به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه