اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه خبر داد؛

اجرای ۵۸۴ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

اجرای ۵۸۴ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه
سرهنگ پاسدار ناصری موحد گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس۵۸۴ عنوان برنامه در سه حوزه شهرستانی، بخشی و سطح پایگاههای مقاومت بسیح برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه های دفاع مقدس امسال با شعار ما مقتدریم پایه گذاری شده و قرار است طبق دستورالعمل های بهداشتی ۵۸۴ عنوان برنامه در سه حوزه شهرستانی، بخشی و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی به ویژه برنامه های شهرستانی در این ایام اشاره کرد و افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس دیدار نیروهای مسلح شهرستان با امام جمعه و در ادامه رژه موتوری نیروهای مسلح و بسیجیان در سطح خیابانها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.

,

ناصری موحد گفت: عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با محوریت تیپ ۱۷۷شهید نصر اصفهانی، توزیع کمک های مومنانه و همچنین برگزاری نشست بصیرتی در شب اربعین حسینی از دیگر برنامه های شاخص این ایام در سطح شهرستان خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری ویژه برنامه آبروی محله در درب منزل خانواده شهدا، شبی با شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، کارگاههای سواد رسانه عمومی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی بعنوان بخشی از برنامه های پایگاهعای بسیج در این ایام یاد کرد.

,

ناصری موحد بیان داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراخوان گردان های بیت المقدس، رزمایش های اقتدار در مناطق آلوده و آسیب پذیر، ویزیت رایگان بیماران، نهضت های روشنگری، یادواره های شهدا و همچنین گشت رضویون توسط حوزه های بسیج در سطح بخش ها برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه از ادامه اردوهای جهادی در مناطق محروم با محوریت ساخت و تکمیل منازل مسکونی برای معسرین و نیازمندان با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: بر همین اساس و طبق تفاهم منعقد شده قرار است که تا پایان سال ۱۴۰ منزل نیازمند بهسازی، مرمت و یا بازسازی شود که در ایام هفته دفاع مقدس بخشی از آن اتمام و تحویل خواهد شد.

,

شهرستان تربت حیدریه ۶۷۵ شهید، ۲۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه