اخبار داغ

معاون اجرایی و‌امور انتخابات شورای نگهبان:

نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب و دوران دفاع مقدس بسیار با اهمیت است

نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب و دوران دفاع مقدس بسیار با اهمیت است
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب و دوران دفاع مقدس و همه دوران ها بسیار با اهمیت است به قدری که امام راحل فرمودند ما این نهضت را با حضور بانوان به سرانجام رساندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمدحسن صادقی‌مقدم در آئین افتتاح ساختمان جدید دفتر نظارت و‌بازرسی انتخابات آذربایجان غربی، اظهار کرد: حرکت اربعین حسینی به حرکت جهانی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: در این شرایط کرونا چاره‌ای جز سلام از دور به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نداریم.
عضو‌شورای نگهبان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مراقبت از احکام شرعی و نگهبانی از احکام انتخابات و نیز احکام قبل از انقلاب از جمله وظایف شورای نگهبان است که در قانون اساسی پیش‌بینی شده است.
صادقی‌مقدم اذعان کرد: شورای نگهبان در ۲۶ تیر سال ۵۹ رسما کار خود را آغاز کرد و میتوان گفت قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی از مترقی ترین قانون اساسی در حقوق مختلف است که مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری در دوره های مختلف بوده است.
وی گفت: از زحمات آیت الله جنتی که ابوذر زمان هستند و تمام حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان تقدیر و تشکر میکنم که مراقبت میکنند تا قانون اساسی در کشور اجرا شود.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان بیان کرد: نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب و دوران دفاع مقدس و همه دوران ها بسیار با اهمیت است به قدری که امام راحل فرمودند ما این نهضت را با حضور بانوان به سرانجام رساندیم.
صادقی‌مقدم تاکید کرد: مسئولان نظام اسلامی حتی اگر لحظه لحظه عمر خود را برای خدمت به مردم و در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی بگذارند باز هم کم گذاشته اند چرا که این مردم لایق بهترین‌ها هستند.
وی اذعان کرد: آذربایجان غربی همواره نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام داشته و شهدا، علما، نمایندگان ولی فقیه و نیز شهدای ناظر شورای نگهبان دراین استان بیانگر این مسئله است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه