اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اجلاسیه تخصصی نماز آذرماه در استان مرکزی برگزار می شود

اجلاسیه تخصصی نماز آذرماه در استان مرکزی برگزار می شود
عبدی گفت: اجلاسیه تخصصی نماز سپاه روح الله در آذرماه سالجاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد که قبل از اجلاسیه اصلی در کلیه شهرستان ها همایش تخصصی نماز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دیارآفتاب؛حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست هماهنگی اجلاسیه تخصصی نماز گفت: نماز یکی از نعمات بزرگ الهی و بهترین وسیله برای پالایش و تقویت معنویت است که انسان می تواند با نماز سلامت روحی و روانی خود را تقویت کند و خود را از چالش ها و آسیب ها دور سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
عبدی اظهار کرد: نقش نماز به عنوان ستون دین و معیار اساسی سنجش اعمال در اعتلای معنویت و تعالی بخشی روحی و فراهم سازی بسترهای شکوفایی معنوی در میان کارکنان سپاه ، نقشی بی دلیل و ممتاز است.
,
 
,
وی ادامه داد: تلاش برای فراهم سازی بسترهای اقامه مطلوب نماز ، آکنده از اشتیاق و سرشار از معرفت زمینه ای را فراهم می سازد تا همگان بتوانند از نماز به عنوان معجون شفابخش ،آرامش و اطمینانی را که شرط اصلی موفقیت در همه عرصه های زندگی است، حاصل نمایند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم این بسترسازی برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز است و برپایی همایش ها در ذیل اجلاسیه با محوریت نماز فرصتی برای تقویت باورها و معرفی ارزش های نماز است تا ضمن ایجاد انگیزه در میان کارکنان ، حساسیت بیشتری در بین متولیان این امر برای توسعه فرهنگ نورانی نماز در سپاه ایجاد کند.
,
 
,
وی افزود: یکی از ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی توجه به مسجد و نماز است و اقامه نماز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و اقامه نماز در سپاه یک اولویت مهم است.
,
 
,
عبدی گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه تبیین منزلت و اهمیت نماز برای نسل جوان است که باید از کلیه ظرفیت های موجود استفاده شود و برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز فرصتی ارزشمند در این راستا است.
,
 
,
وی ادامه داد: خوشبختانه سپاه در طول این سال ها موفقیت های چشمگیری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و متعالی نماز داشته که باید ادامه دار باشد و امسال باید در ذیل اجلاسیه نماز کمیته های تخصصی تشکیل شود و یکی از کمیته های لازم کمیته تولید محتوا است.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: تقویت فرهنگ نورانی نماز نیازمند نهضت تولید محتوای کیفی و کمی است و ظرفیت های بسیاری در سطح بسیج و استان وجود دارد که می توان در راستای تبیین اهمیت و منزلت نماز به کارگیری کرد.
,
 
,
وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت معنویت و ایجاد اقتدار معنوی در سپاه کلیه همایش های نماز و اجلاسیه تخصصی با شعار،" نماز؛ نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه" برگزار خواهند شد و اجلاسیه سراسری نماز در راستای تحقق این شعار می کوشد.
,
 
,
عبدی بیان کرد: تقویت قدرت معنوی سپاه و معنویت بخشی به کارکنان سپاه و تلاش برای فعال نمودن ظرفیت های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در سپاه برای ترویج فرهنگ نورانی نماز از مهمترین اهداف اجلاسیه تخصصی نماز است.
,
 
,
وی یادآور شد: تجربیات ارزشمند، ساختار و سازمان کنگره شهدای استان مرکزی بسیار می تواند در راستای تقویت فرهنگ نورانی نماز مورد استفاده قرار گیرد و به کارگیری ظرفیت های کارگروه های تخصصی کنگره یک ضرورت مهم است.
,
 
,
عبدی گفت: اجلاسیه تخصصی نماز سپاه روح الله در آذرماه سالجاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد که قبل از اجلاسیه اصلی در کلیه شهرستان ها همایش تخصصی نماز برگزار می شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: نیاز است فراخوان نهضت تولید محتوا در راستای تولید محتوای فاخر برای اجلاسیه تخصصی نماز در سریع ترین فرصت منتشر شود و کلیه آثار نخبگان و فعالین فرهنگی به دبیرخانه مرکزی در سپاه روح الله ارسال شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه