اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اجباری کردن تزریق واکسن کرونا، غیرمنطقی است

اجباری کردن تزریق واکسن کرونا، غیرمنطقی است
حجت‌الاسلام میرزایی گفت: تزریق واکسن کرونا نباید اجباری باشد و مردم باید درباره تزریق واکسن تصمیم بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: یکی از دروغ‌هایی که در دولت قبل گفته می‌شد و آدرس غلط به مردم می‌دادند، این بود که چون ما FATF را نپذیرفته‌ایم، اجازه ورود واکسن را به ایران نمی‌دهند؛ درصورتی‌که اکنون هم FATF را نپذیرفته‌ایم اما چطور واکسن وارد کشور می‌شود. معلوم شد که دولت قبل با بهداشت و درمان مردم هم برخورد سیاسی داشت و سیاسی‌کاری و گروگان‌گیری انجام می‌داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام حسین میرزایی , , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, دولت,

وی گفت: دولت سیزدهم با یک اقدام انقلابی زمینه واردات واکسن کرونا را از کشورهایی که به آن‌ها اعتماد داریم، فراهم کرده است.

, دولت, واردات, کرونا,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قابل اعتماد بودن واکسن‌های وارداتی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور نسبت به واردات واکسن بی‌احتیاطی نمی‌کنند و قطعاً واکسن‌ها از کشورهای وارد می‌شوند که مجوزهای جهانی را دارند و قابل اعتماد هستند؛ بنابراین نباید نسبت به این مسئله افراط و تفریط صورت گیرد.

, مجلس, واردات,

وی ضمن مخالفت با اجباری کردن تزریق واکسن کرونا گفت: اخیراً وزیر بهداشت صحبت‌هایی را مطرح کرده و گفته است که باید واکسیناسیون اجباری شود تا همه مردم واکسینه شوند. من با این نوع اظهارنظرها مخالف هستم. به این‌ها می‌گویند افراط و تفریط. دولت باید به وظیفه خود در تأمین واکسن عمل کند و این خود مردم هستند که تصمیم می‌گیرند واکسن تزریق کنند یا خیر و به این شکل اکثریت مردم واکسن خواهند زد و به نظر آن کسانی هم که به واکسن معتقد نیستند، احترام گذاشته شود و باید با روش منطقی آن‌ها را قانع کرد که واکسن تزریق کنند.

, کرونا, وزیر, دولت,

حجت‌الاسلام میرازیی معتقد است: مردم برای خودشان حکم مادر را دارند و وزارت بهداشت هم حکم دایه. وزارت بهداشت نباید دایه دلسوزتر از مادر باشد. اختیار مردم در دست خودشان هست و در مورد واکسن زدن یا نزدن هم خود مردم تصمیم‌گیرنده هستند و مطمئن باشید اگر افراط نشود، اکثریت جامعه واکسن را خواهند زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه