اخبار داغ

در برابر ژاپن استراتژی متفاوتی داشتیم

شافعیان: تجربه شکست اردن در هندبال زنان غرب آسیا را داریم/ امیدوارم جهانی شویم

شافعیان: تجربه شکست اردن در هندبال زنان غرب آسیا را داریم/ امیدوارم جهانی شویم
مشاور فنی تیم ملی هندبال بانوان گفت: امیدوارم با پیروزی برابر اردن تیم ملی هنندبال بانوان ایران بتواند برای نخستین بار سهمیه رقابت های جهانی را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشمین شافعیان، مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان درخصوص بازی های تیم ملی در اردن اظهار داشت: بازی ژاپن شرایط متفاوتی داشت. استراتژی ما در نیمه اول این بازی این بود که بازی آرامی داشته باشیم همین امر باعث شد استرس بچه ها بعد از نیمه اول کمتر شود. در نتیجه بچه ها در نیمه دوم به خودباوری رسیدند و توانستیم نتیجه قابل قبولی مقابل ژاپن داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص بازی مقابل کویت نیز افزود: با توجه به اینکه تیم کویت اردوهای خوبی پشت سر گذاشته بود، فضا و شرایط بازی خیلی خوب بود هر چند که ما توانستیم از نظر حمله، دفاع و موج اول ضد حمله امتیاز خوبی کسب کنیم.

,

شافعان ادامه داد: بازی سوم تیم ما مقابل فلسطین بود که این تیم ضعیف ترین تیم این دوره از بازی هاست. بازی سختی مقابل فلسطین نداشتیم و توانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و تاکتیک هایی که در حمله مورد نظر ما بود را مرور کنیم.

,

مشاورفنی تیم ملی هندبال بانوان درباره بازی حساس امروز مقابل اردن هم گفت: باتوجه به اینکه اردن، میزبان مسابقات هست، شرایط خاصی بر این بازی حکمفرماست.

,

وی اضافه کرد: ما تجربه بازی با اردن را در بازی های غرب آسیا داشتیم که در آن مسابقات توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم و اردن دوم شد. با توجه به انگیزه بالای تیم مطمئنم مقابل اردن نمایش بسیار خوب خواهیم داشت تا بتوانیم دو امتیاز بازی را کسب کنیم.

,

شافعیان در پایان گفت: با برد برابر اردن، می توانیم جزو چهار تیمی که سهمیه جهانی را کسب می کنند، باشیم و امیدوارم همین گونه نیز شود.

,

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان امروز در رقابت های قهرمانی زنان آسیا برابر اردن به میدان می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه