اخبار داغ

در دومین روز هفته رخ داد؛

ریزش بازار سهام با افت ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس

ریزش بازار سهام با افت ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس
شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۰ هزار واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت و حقیقی‌ها بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز یکشنبه و برای سومین روز متوالی نزولی بود و با افت ۳۰ هزار واحد شاخص بورس مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با افزایش عرضه‌ها و افت تقاضا با منفی آغاز شد؛ هر چند در نیمه دوم معاملات تقاضا کمی بهبود داشت اما عرضه‌ها نیز روند صعود داشتند.

,

امروز از ۳۵۱ نماد معامله شده در بورس، قیمت پایانی ۴۱ سهم مثبت و ۳۰۴ سهم منفی بود. در فرابورس هم از ۱۴۳ نماد معامله شده قیمت ۲۱ سهم مثبت و ۱۲۱ سهم منفی شد.

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب بیش از یک میلیون و ۲۲۴  هزار معامله را دادوستد کردند.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب بیش از یک میلیون و ۲۲۴  هزار معامله را دادوستد کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سرمای به بیش از ۱۹ هزار و ۹۶۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۹۸۷ میلیارد تومان بود. حقیقی‌ها بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۹۳۸ واحد افت در ارتفاع ۴۳۱  هزار و ۲ واحد ایستاد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۹۳۸ واحد افت در ارتفاع ۴۳۱  هزار و ۲ واحد ایستاد.,

معامله گران در بورس مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۲۷۴  میلیون سهم و اوراق مالی را در ۶۸۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن بالغ بر ۵۴۹۸ میلیارد تومان شد

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، توسعه معادن و فلزات و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیشترین اثر منفی بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۳۲۱ واحد کاهش عدد ۲۱ هزار و ۱۴۶ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۳۲۱ واحد کاهش عدد ۲۱ هزار و ۱۴۶ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۵۴۰ هزار معامله و به ارزش ۱۴ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و ذوب آهن اصفهان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند و در مقابل نماد مجتمع جهان فولاد سیرجان بیشترین اثر مثبت را ثبت کرد.

,

 

,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه