اخبار داغ

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

امکان واکسیناسیون برای ورزشکاران رده سنی پایین فراهم است

امکان واکسیناسیون برای ورزشکاران رده سنی پایین فراهم است
جلال عزیزی گفت: به دنبال سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸سال انجام می شود بنابراین ورزشکارانی که در رده سنی پایین تر هم قرار دارند می توانند برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: واکسیناسیون ورزشکاران همزمان با عموم مردم صورت گرفته که البته به دنبال سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸سال انجام می شود بنابراین ورزشکارانی که در رده سنی پایین تر هم قرار دارند می توانند برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.م

وی افزود: پیش از این امکان انجام واکسیناسیون برای ورزشکاران فراهم نبود.

عزیزی تصریح کرد: بر اساس نظر  پزشکان متخصص، بدن ورزشکاران مقاومت بیشتری در برابر عموم بیماری ها از جمله کرونا دارد، البته شاهد فوت تعدادی از ورزشکاران پیشکسوت بر اثر ابتلا به کرونا بودیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در پیک پنجم شیوع کرونا محمد فتاحی یکی از مربیان خوب رشته های رزمی را از دست دادیم، از ورزشکاران قدیمی نیز برادران کوه دره ای و آقای محبی زنگنه هم بر اثر ابتلا به کرونا درگذشتند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همچنین شماری از ورزشکاران جوان هم به کرونا مبتلا شدند.

عزیزی با بیان اینکه عدم انجام واکسیناسیون ویژه ورزشکاران مبتلا به کشور بوده، خاطرنشان کرد: برای تزریق واکسن به ورزشکاران درخواستی را به دانشگاه علوم پزشکی ارایه کردیم اما با توجه به اینکه تعداد ورزشکاران بسیار فراوان است، این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: همچنان فعالیت ورزشکاران با توجه به شرایط کرونایی صورت می گیرد و برای تعدادی از رشته های ورزشی محدودیت هایی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه