اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران مطرح کرد:

سپاه سیدالشهداء پیشتاز در اجرای رزمایش کمک مومنانه

سپاه سیدالشهداء پیشتاز در اجرای رزمایش کمک مومنانه
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: سپاه سیدالشهداء در اجرای رزمایش کمک مومنانه جزو پیشتازترین‌ها در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر عصر امروز در حاشیه اجرای هشتمین رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه سیدالشهدا در اجرای رزمایش کمک مومنانه جزو پیشتازترین‌ها در کشور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: با جمع ‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین تاکنون یک میلیون بسته کمک مومنانه بین نیازمندان، آسیب‌دیدگان از کرونا و افرادی که در جریان واکسیناسیون شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به توزیع ۱۵۰ تن محموله معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های استان تهران طی امروز، عنوان کرد: به این ترتیب از سال ۹۹ تاکنون و در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه تاکنون یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان استان تهران توزیع شده است.
,
 
,
توزیع ۲۷ هزار بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزی
, توزیع ۲۷ هزار بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزی, توزیع ۲۷ هزار بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزی,
 
,
سردار ذوالقدر تاکید کرد: در راستای اجرای طرح هم‌کلاسی مهربان نیز طی سال گذشته و امسال به ترتیب ۱۲ و ۱۵ هزار بسته لوازم‌التحریر و ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان تهیه و توزیع شده است.
,
 
,
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر شناسایی و حمایت از نیازمندان و تسریع در روند واکسیناسیون جامعه، افزود: برای این منظور با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و شهید بهشتی بخش قابل توجهی از فضاها، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای مراکز واکسیناسیون را تامین کرده‌ایم.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: به زودی در برخی از شهرستان‌های استان تهران جامعه هدف دُز اول را دریافت می‌کنند و در برخی دیگر نیز واکسیناسیون برای اتباع مجاز نیز انجام خواهد شد.
,
 
,
احداث ۹۶ باب منزل مسکونی
, احداث ۹۶ باب منزل مسکونی, احداث ۹۶ باب منزل مسکونی,
 
,
سردار ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۵۱۳ پروژه عمرانی خبر و ادامه داد: همچنین طی سال گذشته و امسال ۹۶ باب منزل مسکونی برای مدجویان نهادهای حمایتی و یا نیازمندان احداث شده است.
,
 
,
وی افزود: علاوه بر احداث مسجد و مدرسه، در حوزه‌ کشاورزی نیز پروژه‌های زیادی مانند لوله‌گذاری، کانال‌کشی و ساخت استخر آبیاری انجام و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با جهاد کشاورزی قرار است اقداماتی در زمینه ایجاد شبکه‌های آبیاری قطره ‌ای و انتقال آب کشاورزی و آشامیدنی در روستاها صورت گیرد.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی، گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما کمک به تامین آب کشاورزی در روستاها است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه