اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

بیمارستان 15 خرداد سابق مهدی شهر برای خدمات سرپایی فعال خواهد بود/خدمات شبانه از طریق اورژانس 115

بیمارستان 15 خرداد سابق مهدی شهر برای خدمات سرپایی فعال خواهد بود/خدمات شبانه از طریق اورژانس 115
نوید دانایی با اشاره به وضعیت نهایی بیمارستان 15 خرداد سابق مهدی شهر گفت: بیمارستان 15 خرداد سابق مهدی شهر برای خدمات سرپایی با حضور پزشک و پرستار فعال خواهد بود و خدمات شبانه از طریق اورژانس 115 ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره آخرین وضعیت بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر گفت: مهدی شهر مانند  تمام شهرستان های استان باید از حضور یک بیمارستان مجهز بهره مند باشد و امروز خدمات در طی روز از طریق کلینیک ها و مراکز درمانی دیگر ارائه می شود و طی شب نیز در بیمارستان خدمات ارائه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

دانایی با بیان اینکه خدمات شبانه روزی در 2 بیمارستان به هیچ عنوان امکان پذیر نیست خاطر نشان کرد: نباید مردم این انتظار را داشته باشند که در نزدیکی منازل خود بیمارستان وجود داشته باشد اما با این وجود کلینیک تخصصی مهدی شهر در طی روز خدمات سرپایی با حضور پزشک و پرستار ارائه می دهد و خدمات بستری در محل بیمارستان ارائه خواهد شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه بجای افزایش مراکز درمانی امکانات شهری و دسترسی باید افزایش یابد تصریح کرد: مهدی شهر باید قدر این مرکز درمانی را بداند زیرا اگر تلاش دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی نبود چنین مرکز مجهزی افتتاح نمی شد پس مدیریت شهری و دستگاه مربوطه باید امکانات شهری و دسترسی بهتری با حضور اتوبوس رانی و تاکسی برای تسهیل رفت و آمد مردم برای این بیمارستان ایجاد کنند تا مردم به راحتی از خدمات بیمارستان بهره مند شوند.

,

وی افزود: خدمات کلینیک تخصصی، خدمات پزشکی با حضور یک پزشک، خدمات پرستاری، تزریقات، سرم و... مانند سایر مراکز درمانی کشور در مرکز شهر و در محل سابق بیمارستان مهدی شهر ارائه خواهد شد و سایر خدمات شامل بستری و... در محل بیمارستان جدید صورت می گیرد.

,

دانایی با بیان اینکه برخی به دنبال تلخ کردن کام مردم شهر از این اتفاق مثبت هستند اذعان کرد: بیمارستان مهدی شهر با تجهیزاتی فراتر از ظرفیت در حال خدمت رسانی است و باید کام مردم با نشان دادن شرایط مناسبی که نصیب مردم مهدی شهر شده است شیرین شود. 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به برخی شایعات درباره بیمارستان مهدی شهر تاکید کرد: محل نصب هر یک از تجهیزات در بیمارستان جدیدالاحداث طراحی می شود و امکان نصب تجهیزات قدیمی وجود ندارد و نباید به چنین شایعاتی توجه کرد زیرا در زمان حضور بنده در بیمارستان و نظرخواهی از بیماران حاضر در این مرکز درمانی وضعیت بسیار مناسبی در این بیمارستان وجود دارد.

,

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به محدودیت موجود در نیروی انسانی و تجهیزات امکان فعالیت دو بیمارستان در شهر مهدی شهر و فعالیت شبانه روزی کلینیک داخل شهر وجود ندارد و زیرا با هردرخواستی موافقت نمی شود و بر اساس اصول سطح بندی شده ارائه خدمات انجام خواهد شد و برای رفع مشکل رفت و آمد مدیریت شهری باید شرایط درسترسی به بیمارستان را تسهیل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه