اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد:

ایجاد ۱۱۷ هزار فرصت شغلی به همت بسیج سازندگی

ایجاد ۱۱۷ هزار فرصت شغلی به همت بسیج سازندگی
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: طی سال گذشته به همت این سازمان ۱۱۷ هزار فرصت شغلی ایجاد و ۱۵ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی عصر امروز در حاشیه هشتمین رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در مقاطع مختلف زمانی از سال گذشته و با اهدای بسته معیشتی آغاز و در پایان سال ۱۵ خدمت در سبد خدماتی آن گنجانده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: در سال گذشته ۱۴میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و قریب به همین تعداد بسته درمانی تهیه و علاوه بر تامین۴۰ هزار جهیزیه برای زوج‌های جوان محروم، کار مرمت۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده است.
,
 
,
آزادی ۵ هزار و ۲۸۰ زندانی
, آزادی ۵ هزار و ۲۸۰ زندانی, آزادی ۵ هزار و ۲۸۰ زندانی,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آزادی ۵ هزار و ۲۸۰ زندانی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: توزیع بالغ بر ۳۰ میلیون پرس غذای گرم، تهیه بیش از یک میلیون تبلت و لوازم‌التحریر دانش‌آموزی و ایجاد قریب به ۲۷ هزار فرصت شغلی از دیگر خدمات ارائه شده در سال ۹۹ است.
,
 
,
زهرایی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات در ۹ مقطع در جریان نهضت کمک مومنانه انجام شده است، تا با شناسایی دقیق نیازمندان و احصاء نیازمندی‌های آنان ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بسته به خدمات مورد نیاز به افراد ارائه شود.
,
 
,
شناسایی یک میلیون و ۶۵۰ هزار نیازمند
, شناسایی یک میلیون و ۶۵۰ هزار نیازمند, شناسایی یک میلیون و ۶۵۰ هزار نیازمند,
 
,
وی با اشاره به شناسایی یک میلیون و ۶۵۰ هزار فرد نیازمند حمایت که مددجوی نهادهای حمایتی نبوده‌اند، افزود: خدمات مورد نیاز این افراد در کمیته‌های ۹گانه احصاء و رصد شده و بسته به آن‌ها ارائه می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه رزمایش کمک مومنانه در حکم کمک موقتی برای اقشار محروم جامعه است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ تورم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی راهکارهای عبور از شرایط کنونی و رفع نیازهای نیازمندان است.
,
 
,
زهرایی گفت: در این راستا سال گذشته به همت سازمان بسیج ۱۱۷ هزار فرصت شغلی ایجاد و قریب به ۱۵ هزار پروژه محرومیت‌زدایی انجام و اجرایی شده است، البته نهضت کمک مومنانه تا پایان شیوع ویروی کرونا و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور ادامه می‌یابد.
,
 
,
وی نهضت کمک مومنانه را ترسیم‌گر همدلی، امیدآفرینی و پیوندهای اجتماعی بین مردم دانست و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از این مدل اسلامی به عنوان مصداق بارز انقلابی‌گری یاد کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه