اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

رگبار باران و احتمال سیلاب و برخورد صاعقه در ۳ استان/ آسمان کشور تا پایان هفته آفتابی است

رگبار باران و احتمال سیلاب و برخورد صاعقه در ۳ استان/ آسمان کشور تا پایان هفته آفتابی است
سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار باران در برخی استان‌های شمالی و جنوب شرقی کشور تا پایان هفته خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا با توجه به رگباران باران در سه استان هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان احتمال جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های و برخورد صاعقه وجود دارد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان بیشتر مناطق کشور در ۵ روز آینده بجز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر و جنوب شرقی، صاف و آفتابی است. بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر و جنوب شرقی کشور تا اواخر هفته ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز در برخی استان‌های مازندران و گلستان بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی شده است. فردا در استان‌های مازندران، گلستان و برخی مناطق خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
روز چهارشنبه در استان‌های مازندران و گلستان بارش ‌پراکنده رخ خواهد داد و روزهای پنجشنبه و جمعه در استان‌های گیلان و مازندران و در برخی مناطق اردبیل رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
,
 
,
در ۵ روز آینده در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان و برخی مناطق هرمزگان بخصوص در ساعات بعدازظهر ‌رشد ابر، گاهی رگبار باران همراه  با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
,
 
,
امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بخصوص در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
,
 
,
براساس هشدار سازمان هواشناسی؛ امروز و فردا با رشد ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک رخ خواهد داد که احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، وزش تند باد موقت، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی موقت و برخورد صاعقه وجود دارد.
,
 
,
خلیج فارس  از امروز تا روز چهارشنبه و سواحل شرقی دریای خزر فردا مواج و متلاطم خواهد بود.
,
 
,
آسمان تهران در چهار روز آینده صاف، گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است که بیشترین و کمترین دمای  هوای پایتخت ۳۳ و ۲۲ درجه است.
,
 
,
اهواز امروز با دمای ۴۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه