اخبار داغ

پردیس پورعابدینی:

همکاری با کیمیایی برای من تجربه‌ای لذت بخش بود/ همکاری دوباره با عنقا

همکاری با کیمیایی برای من تجربه‌ای لذت بخش بود/ همکاری دوباره با عنقا
بازیگر سریال «آقازاده» با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «بی مادر» نتیجه‌ای درخشان دارد تاکید کرد همکاری با مسعود کیمیایی یک افتخار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پردیس پورعابدینی بازیگر سریال و سینما با اشاره به فعالیت‌های هنری خود بعد از سریال «آقازاده» گفت: با پایان پخش سریال «آقازاده» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا، ۷، ۸ ماهی مقابل دوربین نرفته و مشغول خواندن فیلمنامه‌های پیشنهادی و سبک و سنگین کردنشان بودم، چرا که عجله‌ای برای کار نداشتم. سرانجام ۲۸ اسفند ماه ۹۹ مقابل دوربین مسعود کیمیایی برای فیلم «خائن‌کشی» رفتم که برای من یک افتخار و تجربه‌ای بسیار لذت بخش بود. در همان مدت کوتاهی که خدمتشان بودم، سینما را جور دیگری دیدم، آنقدر که دوست دارم زمان به عقب برگردد و دوباره همکاری با این کارگردان را تجربه کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازیگر جوان ادامه داد: تجربه بعدی‌ام فیلم سینمایی «غریزه» بود و طی مدت یک ماه و نیم مقابل دوربین سیاوش اسعدی بودم. همزمان با این پروژه‌ها، فیلم‌های سینمایی مختلفی به من پیشنهاد شد که فیلمنامه هایشان را خواندم اما ترجیح دادم باز هم صبر کنم. همچنین بسیاری از کارگردانان برای سریال‌هایی در پلتفرم‌های مختلف من را برای حضور در آثارشان دعوت کردند، برخی از این کارها واقعاً خوب بودند اما ترجیح دادم قدم‌های اولم را آرام بردارم؛ چون از یک سریال پر سر و صدا آمده بودم و فکر می‌کردم بهتر است در سینما کسب تجربه کنم و با تجربه بیشتری دوباره سریال بازی کنم.

,

وی با اشاره به اینکه چند ماهی پس از بازی در «غریزه» به خواندن فیلمنامه‌های مختلف ادامه داده است، تاکید کرد: پس از بررسی فیلمنامه‌های پیشنهادی، سرانجام به فیلم سینمایی «بی مادر» رسیدم که کانسپت بسیار عالی و فیلمنامه‌ای فوق‌العاده دارد و مطمئنم نتیجه کار درخشان خواهد شد. عوامل پشت صحنه فیلم هم جزو حرفه‌ای‌ها هستند و متن آنقدر قوی، درست و با فراز و فرودهای جذاب است که موفق خواهد شد. نقش من هم پر از چالش است و خوشحالم که خدا این کار را سر راه من قرار داد و از تک تک پلان‌هایی که مقابل دوربین می‌روم لذت می‌برم. همه کارهایم تا به حال اینگونه بوده است.

,

پورعابدینی در پایان از همکاری دوباره‌اش با حامد عنقا خبر داد و گفت: خوشحالم دوباره می‌توانم با وی همکاری داشته باشم. سریالی با اتفاقات خوب در راه است و مطمئنم مردم این کار را هم دوست خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه