اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اعتماد به غرب؛ اشتباهی که باید از آن عبرت گرفت/ دولت سیزدهم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال حل مشکلات است

اعتماد به غرب؛ اشتباهی که باید از آن عبرت گرفت/ دولت سیزدهم با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی به دنبال حل مشکلات است
محمدکاظم انبارلویی با اشاره به عدم اعتماد به غرب گفت: دولت جدید به توانایی داخلی اتکا کرده و مسیر پیشرفت در حال بازگشایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظم انبار لویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به تجربه های اعتماد به غرب گفت: در یکصد ساله اخیر ضربات زیادی را از غرب خورده ایم در زمان مشروطه که یک قیام ملی توسط علما شکل گرفت که با اتفاقاتی تبدیل به یک مشروطه انگلیسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

انبارلویی با بیان اینکه در نهضت ملی شدن صنعت نفت با تکیه بر آمریکا آسیب جدی به کشورمان وارد شد، افزود: مصدق بسیار در آن زمان تلاش کرد که با تکیه بر آمریکا با انگلیس مقابله کند ولی ضربه شدیدی را از غرب خورد و آسیب جدی به کشور وارد کرد.

,

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب نیز غرب تلاش کرد تا به این انقلاب آسیبی بزند، تصریح کرد: با رهبری حضرت امام (ره) و حضور پرشور مردمی و آگاهی مردم نسبت به غرب از این اتفاق جلوگیری شد و نتوانستند آسیبی را وارد کنند.

,

وی با بیان اینکه در یک دهه اخیر نیز دولت با اعتماد بر آمریکا تلاش کرد تا قراردادی به نام برجام را به ثبت برساند، تشریح کرد: با بسته شدن این قرارداد، ایران طبق تعهدهای داده شده به تمامی تعهدها عمل کرد اما آمریکا از زیر تمامی تعهدها زد.

,

انبارلویی با اشاره به اینکه در هر جایی که به جوانان خود اعتماد داشتیم پیشرفت کردیم، بیان کرد: دولت جدید به توانایی داخلی اتکا کرده و مسیر پیشرفت در حال بازگشایی است.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه دولت جدید با رویکرد جهادی در حال رفع موانع و مشکلات مردمی است، عنوان کرد: نمونه رفع موانع همین واردات واکسن به کشور است که در دولت قبل عنوان می شد که به دلیل مشکلات FITF نمی توان وارد کرد اما در دولت جدید در کمترین زمان واکسن زیادی وارد کشور شد.

,

وی با اشاره به اینکه با اعتماد به غرب مشکلات ما حل نخواهد شد، تصریح کرد: با اعتماد به غرب مشکلات ما دوبرابر شده و هر روز تحریم ها اضافه شد چراکه تمام تلاش آمریکا برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

,

انبارلویی در خصوص مشکلات شدید آمریکا هم داخل مرزهای خود هم در بیرون مرزها، افزود: اتفاقات منطقه نشان می دهد آمریکا دیگر آن قدرت سابق را ندارد و طبق آخرین صحبت رئیس جمهور خودشان آمریکا تا سه سال آیند دچار فروپاشی شدیدی خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه نتیجه اعتماد به غرب نابودی خواهد بود، عنوان کرد: کشورهای مختلفی به غرب و آمریکا اعتماد کردند و نتیجه آن را دیدیم انتهای اعتماد به غرب و آمریکا از دست دادن قدرت خواهد بود.

,

کارشناس سیاسی در خاتمه خاطرنشان کرد: قدرت ملی از ملت به دست خواهد آمد و همان ملت نیز تجلی قدرت ملی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه