اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان الگو گرفته از شهدای کربلا بود

روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان الگو گرفته از شهدای کربلا بود
مهران مرادی گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بدون تکیه بر نیروی انسانی سازماندهی شده و تجهیزات بروز نظامی بود، که مرهون اتکال به قدرت لایزال الهی و معنویت رزمندگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مهران مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه جلسه قرارگاه فرهنگی رسانه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، تبیین هنرمندانه فرهنگ دفاع مقدس را بهترین راهکار برای مقابله با تحریف تاریخ جنگ دانست و گفت: تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین پیوند این رویدادها و الگوگیری رزمندگان اسلام از شهدای کربلاست.

وی تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی رزمندگان الگو گرفته از شهدای کربلا بود، که توانستند سرافرازانه از هشت سال جنگ تحمیلی بیرون بیایند.

مرادی بیان کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بدون تکیه بر نیروی انسانی سازماندهی شده و تجهیزات بروز نظامی بود، که مرهون اتکال به قدرت لایزال الهی و معنویت رزمندگان است.

مهران مرادی بخش هایی از مناجات شهید محسن وزوایی در شب عملیات را یادآوری کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت رزمندگانی است که نگذاشتند برای اولین بار حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی جدا شود.

وی عنوان کرد: در تمام جنگ های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بخش های مهمی از ایران اسلامی جدا شده و آخرین بخش هم شهر زیبای فیروزه در ساحل دریای خزر بوده که در دوران پهلوی معلون از کشور جدا و ضمیه شوروی سابق شد.

مرادی با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تلاش های مدافعان سلامت را قدر دانست و بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید به صورت هنرمندانه رسانه ای شود زیرا بهترین راهکار برای مقابله با تحریف تاریخ جنگ، بیان واقعیت های این دوران ارزشمند به صورت هنرمندانه و جذاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی را یادآوری کرد و گفت: ارزش های ملی و دینی و اسلامی باید به در جامعه ترویج شود و رسانه ها نقش مهمی در این راستا دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه