اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان:

۱۰۰برنامه بسیج کارگری هفته دفاع مقدس در هرمزگان اجرا می‌شود

۱۰۰برنامه بسیج کارگری هفته دفاع مقدس در هرمزگان اجرا می‌شود
شهبازی با اشاره به نقش اثرگذار کارگران در دوران دفاع مقدس، گفت: اجرای بیش از ۱۰۰برنامه بسیج کارگری، گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارسلان شهبازی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز؛ با تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در این برهه زمانی را برگ زرینی بر تارک تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهارداشت: این سرزمین دارای ۱۴ هزار شهید کارگری بوده که هرمزگانخ سرافراز با تقدیم ۷۶شهید کارگر نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اعلام اینکه کارگران در عرصه دفاع مقدس و جنگ با استکبار و حزب بعث بسیار نقش آفرین بودند، تصریح‌کرد: بسیاری از اعزام‌های کارگران به جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس از مقابل درب کارخانجات و واحدهای تولیدی بوده است.

,

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به نقش اثرگذار پشتیبانی و خودجوش واحدهای تولیدی در کمک به رزمندگان در دفاع مقدس، افزود: اکنون نیز کارگران و تولیدگران در ارتقای بهره‌وری، بهبود فضای کسب وکار و اشتغال نقش اساسی دارند.

,

شهبازی با اعلام اینکه اسلام برای کار وکارگر ارزش و جایگاه خاصی قائل است، تصریح‌کرد: ماموریت بسیج کارگران و کارخانجات، جذب، تربیت، آموزش و سازماندهی اقشار بسیجی، نشر فرهنگ اسلامی و دینی در محیط کار و هدایت بسیجیان برای کمک به رشد و توسعه مراکز تولیدی و صنعتی است.

,

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، از فضاسازی گسترده شهری، عطرافشانی قبور متبرک شهدا، تجلیل از خانوده شهدای کارگری، تجلیل از کارگران رزمنده و ایثارگر توسط شرکت نفت بندرعباس، تجلیل از مدیران ایثارگر و رزمنده، برگزاری مراسم خاطره‌گویی در جمع کارکنان صنایع و کارخانجات استان توسط رزمندگان، افتتاح و راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج کارگری در سطح استان به عنوان مهمترین برنامه‌های این سازمان یاد کرد.

,

رونمایی از کتاب شهیدشاخص کارگری هرمزگان

, رونمایی از کتاب شهیدشاخص کارگری هرمزگان,

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین از رونمایی از کتاب شهید شاخص کارگری استان "شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی" با عنوان "این جزیره با تو نفس می‌کشد" در قالب۳۲۰صفحه به عنوان برنامه ماندگار و شاخص فرهنگی هفته دفاع مقدس نام برد و ادامه داد: توزیع ۱۰۰۰جلد از این کتاب همراه با برگزاری مسابقه کتابخوانی و اعطای جوایز ارزنده با حمایت سازمان بسیج کارگری هرمزگان انجام می‌شود.

,

شهبازی با تقدیر از همراهی و حمایت مدیران صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان از طراحی و نصب المان‌های مقاومت و دفاع مقدس در ورودی کارخانجات و شهرک‌های صنعتی استان طی هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: کلنگ‌زنی فاز نخست ساختمان مهدیه بندرعباس نیز با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، رئیس سازمان و مدیران کارخانجات با۲۰میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان بسیج کارگران وکارخانجات هرمزگان از طریق صنایع و کارخانجات تامین و در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

,

وی همچنین در ادامه به برگزاری رزمایش مومنانه مواسات و همدلی در قالب ۵هزار بسته معیشتی و ۳۰سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبردادو افزود: مشارکت و همراهی بسیجیان شاغل در بنگاه‌های اقتصادی در شیفت ایثار که به پیشنهاد سازمان بسیج کارگری وکارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با هدف جمع‌آوری هزینه کمک به نیازمندان و اقدامات عام‌المنفعانه نیز یکی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در استان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه